مقالات آموزشی

محاسبه قیمت کرکره برقی (بررسی هزینه های تعمیر و نصب کرکره برقی)

هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی

همیشه یکی از مهم ترین سوالاتی که هنگام خراب شدن و یا نیاز به خرید اجناس مورد نیاز مطرح می‌شود، سوالاتی با محوریت قیمت و هزینه هستند و 👈 خرید یا تعمیر کرکره برقی👉 و نیاز به محاسبه قیمت کرکره برقی هم از این حقیقیت مستثنا نیست؛ از همین رو تصمیم گرفتیم تا قیمت تعمیر و نصب موتور کرکره برقی، هزینه تعویض موتور کرکره برقی، هزینه سرویس کرکره برقی و… را مورد بررسی قرار دهیم تا شما با خیالی راحت و مقایسه ای عادلانه اقدام به خرید و استفاده از خدمات مورد نظر خود نمایید.

در این زمینه متخصصان زیادی همچون فروشگاه بزرگ جنرال در میتوانند بهترین مشاوره و قیمت روز اجناس را در اختیارتان بگذارند تا شما به بهترین نحو ممکن از خدمات مدنظرتان بهره مند شوید.

اجرت نصب کرکره برقی ( مطابق با بروز ترین نرخ اتحادیه)

محاسبه قیمت و اجرت نصب کرکره برقی بر اساس یک‌سری از فاکتور های مهم همچون اندازه کرکره برقی بر اساس متر مربع، سختی کار، حذف کرکره قدیمی و شرایط و ارتفاع کارو محل پروژه برآورد میگردد؛ هر یک از این فاکتور ها میتوانند بر قیمت نهایی کرکره برقی اثر گذار باشند و قیمت تمام شده نصب کرکره برقی را بالا یا پایین ببرند.

در هرحال در حالت عادی و در یک شرایط مطلوب و متوسط مطابق با آخرین تغییرات اتحادیه کرکره برقی مشهد در سال 1402 هزینه و اجرت نصب هر متر مربع کرکره برقی 140.000 هزارتومان خواهد بود؛ با این تفاسیر اجرت نصب کرکره برقی با ابعاد 10*10 برابر یک 1.400.000 هزارتومان خواهد بود.

نکته: فراموش نکنید که قیمت اعلام شده فقط برای اجرا پروژه ای متوسط و بدون دشواری بالا است.

هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی

برای برآورد قیمت نصب کرکره برقی نیاز است که اجرت نصب کرکره برقی را به قیمت اقلام مورد نیاز برای نصب کرکره برقی اضافه کنید؛ با این حساب در لیست زیر تمام مواردی که برای نصب کرکره برقی نیاز دارید را لیست کرده ایم کافی است که قیمت آن ها را از فروشگاه جنرال در تنها با یک سرچ کوچک پیدا کنید

و لیست اقلام را با قیمت روز برآورد کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت های بروز باید از وب سایت‌هایی که به صورت لحظه ای تغییرات قیمتی را میگذارند انالیز و پیدا کنید. به این صورت می توانید هزینه نصب و تعمیر کرکره برقی را محاسبه کنید و در قدم بعدی برای ثبت سفارش اقدام کنید.

  1. تیغه کرکره برقی
  2. موتور کرکره برقی
  3. شفت یا همون لوله
  4. UPS
  5. صفحه پلیت کرکره برقی
  6. اندی کپ
  7. ریسور
  8. ریموت کرکره برقی
  9. یاتاقان
  10. ریل
  11. مویی
  12. جاقفلی
  13. قوطی 40 در 40
  14. کپس
  15. کاور موتور ساید
هزینه نصب و تعمیر کرکره برقی

موتور کرکره برقی

هزینه تعویض موتور کرکره برقی

هزینه تعویض موتور کرکره برقی با توجه به اینکه مجبور هستید موتور کرکره برقی جدیدی بخرید نسبت به هزینه تعمیر آن بیشتر است؛ اما وجه مثبت آن این است که میتوانید مطمئن باشید که برای مدتی طولانی خبری از خراب شدن و نیاز مجدد برای تعمیر موتور کرکره برقی به وجود نخواهد آمد.

هزینه تعویض موتور کرکره برقی با توجه به برند موتور کرکره برقی چیزی میان 2.500.000 هزارتومان تا 5.500.000 هزارتومان است؛ توجه داشته باشید که این هزینه صرفا برای عوض کردن موتور کرکره برقی است و هزینه اجرت نصاب جدا محاسبه می‌شود. در حال حاضر بیشتر نصابان برای باز کردن و بستن موتور کرکره برقی چیزی حدود 800 تا 1.300.000 هزارتومان دستمزد میگیرند که این مبلغ باید به هزینه تمام شده کرکره برقی افزوده شود.

در واقع هزینه تعمیر موتور کرکره برقی مبتواند کاملا متغییر باشد؛ از آن جایی که مشکلات کرکره برقی بسیار زیاد هستند به هزینه اجرت به موارد بیشماری بستگی دارد و بازه گسترده ای را در بر میگیرد، در این باره تنها میتوانیم بگوییم که هزینه تعمیر کرکره برقی در کمترین حالت از مبلغ 500.000 هزارتومان است.

هزینه تعویض تیغه کرکره برقی

هزینه تعویض تیغه کرکره برقی نیز مانند بخش قبل که هزینه تعمیر موتور کرکره برقی را محاسبه کردیم، دارای دو بخش است؛ بخش اول مربوط به هزینه خرید تیغه کرکره برقی است که در حال حاضر قیمتی میان 250.000 هزارتومان تا 1.200.000 هزارتومان دارد و بخش دوم در هزینه تعویض تیغه کرکره برقی مربوط به اجرت نصاب می‌شود که میتوان گفت از 600 هزارتومان هزینه خدمات شروع خواهد شد.

هزینه تعویض تیغه کرکره برقی

هزینه تعمیر موتور کرکره برقی

نتیجه گیری

در این مقاله در ارتباط با هزینه سرویس کرکره برقی و هزینه تعمیر و نصب کرکره برقی صحبت کردیم. مهم ترین نکته در این مقاله این است که بدانیم همیشه تمام هزینه ها بخشی مربوط به قسمت خرید کالا خواهد شد و بخشی دیگر صرف استفغاده از خدمات مثلا نصب تیغه کرکره برقی می‌شود و در آخر اینکه توجه داشته باشید که تمام این قیمت ها در بخش خدمات با توجه به شرایط و سختی کار میتواند بیشتر یا کمتر شود و یک نوسان همیشگی وجود خواهد داشتو قیمت ها با توجه به شرایط فعلی بازار جهت آگاهی بیشتر شما ذکر شده است.

author-avatar

درباره مهدی شعبانی

من مهدی شعبانی رئیس هیئت مدیره جنرال در هستم؛ به خاطر سابقه 10 ساله‌ام در زمینه کرکره برقی و درب اتوماتیک همیشه مقالات سایت رو بازنگری میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *