مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

بهترین کرکره برقی برای پارکینگ

بهترین کرکره برقی برای پارکینگ

معرفی بهترین کرکره برقی برای پارکینگ

با انتخاب هوشمندانه کرکره برقی برای پارکینگ، فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت. از این درب در ساختمان‌هایی که نیازی به چندین پارکینگ دارند، استفاده می‌شود. زمانی که از کرکره‌های برقی استفاده می‌کنید دیگر نیازی نیست فضایی را برای باز شدن یا بسته شدن درب در نظر بگیرید و به راحتی می‌توان از همه پارکینگ برای قرار دادن خودرو استفاده نمود.

اگر می‌خواهید بهترین کرکره برقی برای پارکینگ را انتخاب کنید باید ابتدا با این نوع درب بیشتر آشنا شده و سپس نکات مهمی را در نظر بگیرید. با مشاهده 👈 لیست قیمت کرکره برقی 👉 به یکی از مهم ترین مزیت های کرکره برقی پارکینگ یعنی مقرون به صرفه بودن آن پی می برید. از کرکره برقی برای مکان های مختلف مانند بیمارستان ها، املاک، 👈 کرکره برقی برای مغازه 👉، درب کرکره ای برای پارکینگ و … استفاده می شود که هر کدام  مشخصات و مزایای مخصوص به خود را دارند.

ما در این مقاله به مزایای کامل خرید کرکره برقی مناسب پارکینگ، معرفی بهترین تیغه کرکره برقی پارکینگ، عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی پارکینگ و… پرداخته ایم. با ما همراه باشید

مزایای کرکره برقی مناسب پارکینگ

علت استفاده از کرکره برقی برای پارکینگ

مزایای خرید کرکره برقی مناسب پارکینگ

برای اینکه درب پارکینگی خود را با کرکره برقی مناسب پارکینگ جایگزین کنید باید با مزایای خرید این محصول آشنا شوید. برخی از مزایایی که پس از انتخاب بهترین کرکره برقی برای پارکینگ از آن بهره‌مند خواهید شد بدین ترتیب هستند:

  • نصب و راه‌اندازی کرکره برقی نیز بسیار راحت‌تر و سریع‌تر از درب‌های پارکینگی یا جک‌های اتومات است.
  • تنوع بسیار بالایی در جنس تیغه، رنگ و طرح آن وجود دارد.
  • کرکره برقی از ورود سرما و رطوبت به فضای راه‌پله نیز جلوگیری می‌کند.
  • اگر تیغه مناسبی را برای کرکره برقی انتخاب کنید، امنیت ساختمان را افزایش خواهید داد.
  • این نوع درب کمترین فضا را برای باز و بسته شدن به خود اختصاص می‌دهد.
  • درب‌های کرکره‌ای که به صورت برقی کار می‌کنند، در برابر صدا و حرارت عایق هستند.

علت استفاده از کرکره برقی برای پارکینگ

در گذشته از درب‌های پارکینگی که به صورت دستی باز و بسته می‌شدند برای ورود و خروج خودرو به منزل استفاده می‌شد. این درب‌ها بسیار جاگیر بودند و استفاده از آنها زحمت بسیار زیادی داشت. همیشه این ترس را داشتیم که در هنگام باز کردن یا بستن درب پارکینگ، خودروی ما به سرقت برود.

پس از آن جک‌های اتوماتیک به درهای پارکینگی اضافه شدند. بنابراین با استفاده از ریموت می‌توانستید درب پارکینگ خود را باز کنید. اما هنوز هم باید فضایی را برای باز شدن و بسته شدن درب در نظر می‌گرفتید. پس اگر می‌پرسید کرکره برقی بخرم یا درب اتوماتیک؟ ما به شما کرکره برقی را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر کرکره برقی مناسب پارکینگ را انتخاب کنید نه تنها به فضای اضافه برای باز شدن یا بسته شدن درب نیاز پیدا نخواهید کرد بلکه استفاده از آنها نیز امن و آسان است. دیگر نیازی نیست از خودروی خود پیاده شوید و درب را برای ورود به پارکینگ باز کنید.

تیغه‌های کرکره برقی به صورتی طراحی و تولید می‌شوند که بالاترین امنیت را برای پارکینگ منزل یا محل کار شما فراهم کنند. به همین دلیل امروزه مشتریان بهترین کرکره برقی برای پارکینگ را انتخاب کرده و از آن استفاده می‌کنند.

بهترین تیغه کرکره برقی برای پارکینگ کدام است؟

شما با انتخاب بهترین جنس تیغه برای کرکره برقی پارکینگ می‌توانید آن را زیباتر و امن‌تر کنید. در ادامه قصد داریم تا اجناس مختلف تیغه‌های کرکره برقی را به شما معرفی کرده و مزایا و معایب استفاده از آن برای ورودی پارکینگ را بررسی نماییم:

1- تیغه آلومینیومی

یکی از سبک‌ترین و مقاوم‌ترین تیغه‌هایی که در کرکره برقی از آن استفاده می‌شود، تیغه‌های آلومینیومی هستند. این تیغه‌های ساده و امن، فضای مناسبی را برای پارکینگ شما فراهم می‌کنند.

2- تیغه پلی کربنات

اگر می‌خواهید کرکره برقی شما شفاف باشد و بتوان فضای داخلی پارکینگ را مشاهده کرد می‌توانید از تیغه‌های پلی‌کربنات استفاده کنید. این تیغه‌ها نیز بسیار مقاوم هستند و نور را از خود عبور می‌دهند. پس به روشن شدن فضای پارکینگ نیز کمک خواهند کرد.

3- ترکیب تیغه آلومینیوم و پلی کربنات

در جدیدترین مدل‌های کرکره برقی مناسب پارکینگ از ترکیب آلومینیوم و پلی‌کربنات استفاده می‌شود. این درب‌ها نه تنها مقاوم هستند بلکه به زیباتر شدن درب پارکینگ نیز کمک می‌کنند. امکان عبور نور از قسمت پلی‌کربنات وجود داشته و وزن تیغه‌ها نیز کم است.

4- تیغه‌های فولادی

انواع کرکره برقی با تیغه فولادی نیز در بازار وجود دارند اما این تیغه‌ها بیشتر مناسب مکان‌هایی هستند که تردد بالایی ندارند زیرا وزن آنها بسیار زیاد است. تیغه‌های فولادی هنگام باز و بسته شدن صدا می‌دهند پس ما به مشتریان خود انتخاب تیغه‌های فولادی را برای پارکینگ توصیه نمی‌کنیم.

قیمت درب کرکره ای پارکینگ

چه عواملی بر روی قیمت کرکره برقی پارکینگ تأثیر می‌گذارد؟

چه عواملی بر روی قیمت کرکره برقی پارکینگ تأثیر می‌گذارد؟

زمانی که می‌خواهید بهترین کرکره برقی برای پارکینگ را انتخاب کنید باید به قیمت آن توجه نمایید. قیمت این محصول برقی به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

1- نوع موتور

برای جمع شدن تیغه‌های کرکره برقی به یک موتور احتیاج دارید. موتورهای کرکره برقی به دو مدل توبولار و ساید تقسیم می‌شوند. موتورهای توبولار قیمت کمتری دارند و برای جمع کردن کرکره با وزن کم مناسب هستند. اما موتورهای ساید دارای سیستم برق اضطراری هستند و در هنگام قطع برق نیازی به خلاص کن دستی ندارند.

2- جنس تیغه

جنس تیغه‌ای که در کرکره برقی مناسب پارکینگ استفاده می‌شود نیز بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. قیمت تیغه آلومینیومی، پلی‌کربنات و ترکیبی با یکدیگر متفاوت است.

3- ابعاد درب

آخرین عاملی که بر روی قیمت درب کرکره برقی پارکینگی تأثیر می‌گذارد، ابعاد آن است. هرچه مساحت درب بیشتر باشد باید هزینه بیشتری را برای خرید کرکره برقی پارکینگ پرداخت نمایید.

خرید کرکره برقی مناسب پارکینگ

نکات مهم در خرید بهترین کرکره برقی برای پارکینگ

نکات مهم در هنگام خرید بهترین کرکره برقی برای پارکینگ

در پایان قصد داریم نکات مهمی که باید در هنگام خرید کرکره برقی مناسب برای پارکینگ در نظر داشته باشید را به شما گوشزد کنیم:

  • برای آنکه درب پارکینگی سال‌ها برای شما کار کند باید باکیفیت‌ترین و بهترین کرکره برقی برای پارکینگ را انتخاب نمایید. این کار تنها با مراجعه به تولیدکنندگان برتر یا نمایندگان آنها امکان‌پذیر خواهد شد.
  • امکان نصب رول کرکره برقی در داخل یا خارج پارکینگ نیز وجود دارد. شما می‌توانید این کار را با توجه به سلیقه و نیاز خود انجام دهید.
  • اگر بودجه کافی در اختیار دارید به سراغ خرید موتورهای ساید بروید زیرا آنها دارای سیستم برق اضطراری هستند و با صدای کمتری کار می‌کنند. این موتورها با دو ولتاژ ۲۴ و ۲۲۰ ولت کار می‌کنند و یک باتری دارند که در هنگام قطع برق، برق اضطراری درب پارکینگی را تأمین می‌کند.
  • تأکید می‌کنیم که به هیچ عنوان از تیغه‌های فولادی برای درب پارکینگی استفاده نکنید زیرا بسیار سنگین هستند و در هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی تولید می‌کنند.

چکیده انتخاب بهترین کرکره برقی مناسب پارکینگ

امروزه از بهترین کرکره برقی برای پارکینگ به جای درب‌های قدیمی و جک‌های اتومات استفاده می‌شود. این کرکره‌ها قیمت کمتری دارند و نصب راه‌اندازی آنها نیز ساده‌تر است. امکان تعیین رنگ و افزایش امنیت با استفاده از کرکره برقی نیز وجود دارد.

شما می‌توانید یکی از تیغه‌های آلومینیومی، پلی‌کربنات یا ترکیبی از آن دو را برای درب کرکره برقی پارکینگ خود انتخاب نمایید. تیغه‌های فولادی برای استفاده درب‌های پارکینگی مناسب نیستند. عواملی مانند نوع موتور، جنس تیغه و ابعاد درب بر روی قیمت نهایی کرکره برقی مناسب پارکینگ تأثیر می‌گذارد. در فروشگاه معتبر جنرال در انواع کرکره‌های برقی با کیفیتی بالا به شما عرضه می‌گردد.

سؤالات متداول

  • بهترین موتور برای کرکره برقی پارکینگ کدام است؟

موتورهای ساید که مجهز به برق اضطراری هستند برای درب‌های پارکینگی مناسب‌ترند.

  • آیا می‌توان رول کرکره برقی را در داخل پارکینگ نصب کرد؟

شما می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، رول کرکره برقی را در داخل یا خارج پارکینگ نصب کنید. اگر درب به طرف داخل رول شود، نمای ساختمان زیباتر خواهد شد.

درباره مهدی شعبانی

من مهدی شعبانی رئیس هیئت مدیره جنرال در هستم؛ به خاطر سابقه 10 ساله‌ام در زمینه کرکره برقی و درب اتوماتیک همیشه مقالات سایت رو بازنگری میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *