مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

بررسی مزایا و معایب کرکره برقی مغازه و درب پارکینگ [ نکات مهم در هنگام خرید]

مزایا و معایب کرکره برقی

بررسی تمام مزایا و معایب کرکره برقی

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که همه جوانب را برای انجام کارهایتان در نظر می گیرید باید قبل از خرید و اجرای درب مناسب برای پارکینگ، انبار، منزل، محل کار یا فروشگاه خود با مزایا و معایب کرکره برقی آشنا شوید. در این صورت تمام نکات مربوط به این درب اتوماتیک را می دانید و آگاهانه تصمیم می گیرید.

در این مطلب مزایا و معایب درب کرکره ای را برای شما به صورت مفصل توضیح می دهیم. در پایان باید بدانید برای راه اندازی کرکره برقی با مصرف انرژی کمتر،  زیبایی و راحتی بیشتر و هزینه بسیار پایین باید به فروشگاهی معتبر مانند 👈 جنرال در  👉 مراجعه کنید تا محصولی باکیفیت را برای نوسازی یا ساخت پروژه های جدید خود خریداری نمایید.

مزایای درب کرکره برقی چیست؟

شما باید با تمام مزایایی که با انتخاب درب کرکره ای از آن بهره مند خواهید شد، آشنا شوید. سپس مزایا و معایب کرکره برقی را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت تصمیم خود را بگیرید. برخی از مزایای درب کرکره برقی به شرح ذیل هستند:

1تعمیر و نگهداری آسان

از آنجایی که در ساخت کرکره برقی از مواد و متریال باکیفیتی استفاده می شود، نگهداری از آن آسان تر است. یکی از معایب درب کرکره ای زنبوری شکل و دستی، استفاده از آلیاژهای نامرغوب و کیفیت ساخت پایین است در صورتی که مشکل در ساخت کرکره های برقی وجود ندارد.

البته باید بدانید که تعمیر کرکره های برقی نیز آسان تر است زیرا به راحتی می توان مشکل به وجود آمده در آن را تشخیص و رفع کرد. کرکره های آهنی باید به صورت کامل باز شوند و اکثراً مشکلاتی که در آن ها به وجود می آید غیر قابل حل است بنابراین بهتر است به این مورد از مزایا و معایب کرکره برقی توجه داشته باشید.

در مقاله زیر می توانید رنگ بندی تیغه های کرکره برقی آکزر اراک را مشاهده کنید

👇

رنگ بندی تیغه های کرکره برقی

2-حرکت روان

امکان ندارد که در لیست مزایا و معایب کرکره برقی به روش حرکت تیغه ها اشاره نکرد. برای باز کردن یا بستن کرکره برقی فقط باید دکمه های مربوط به آن را روی ریموت فشار دهید. سیگنال به مرکز کنترل ارسال و سپس موتور فعالیت خود را آغاز می کند. حرکت تیغه ها بسیار نرم و روان است و کمترین میزان آلودگی صوتی در هنگام حرکت تیغه ها تولید می شود. در صورتی که باز و بسته کردن کرکره های قدیمی نه تنها سخت است بلکه زحمت و سروصدای زیادی دارد.

3-طول عمر بالا

مورد بعدی در مزایای درب کرکره برقی این است که تیغه های کرکره با متریال مرغوب تولید شده و از یراق آلات باکیفیت برای نصب و راه اندازی آن استفاده می شود. در نهایت اگر نیاز باشد سطح تیغه ها با رنگ کوره ای ضدخش پوشانده می شوند به همین دلیل این نوع درب طول عمر بالایی دارد. شما می توانید سال ها از درب کرکره برقی بدون نیاز به تعمیر، تعویض یا رنگ آمیزی استفاده کنید پس از این مورد از مزایا و معایب کرکره برقی صرف نظر نکنید.

4-جلوگیری از اتلاف انرژی

اگر بخواهیم حق مطلب را در مورد مزایا و معایب درب کرکره ای ادا کرده باشیم باید به موارد جزئی تر نیز توجه کنیم. تیغه های کرکره برقی به صورتی ساخته می شوند که از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. این نوع درب در مقابل عبور صدا و حرارت عایق بندی شده است. در صورتی که در کرکره های قدیمی این ویژگی وجود ندارد به همین دلیل می توان این مورد را به عنوان یکی از معایب درب کرکره ای در نظر گرفت.

 

مزایا درب کرکره ای

 

5-تنوع بالا

با انتخاب کرکره برقی می توانید از میان محصولات متنوع، انتخاب خود را انجام دهید. کرکره های برقی به صورت آلومینیومی، گالوانیزه، فولادی، پلی کربنات یا ترکیبی از این مواد ساخته می شوند. در ادامه بررسی مزایا و معایب کرکره برقی باید به این نکته اشاره کنیم که امکان رنگ آمیزی تیغه ها با طرح چوب یا سنگ نیز وجود دارد. بسیاری از فروشگاه ها بر روی تیغه های کرکره خود، تبلیغات چاپ می کنند که این هم از دیگر مزایای درب کرکره برقی است.

 

اگر در مورد فرایند تولید کرکره برقی کنجکاو هستید پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را حتما بخوانید

👇

فرایند تولید تیغه کرکره برقی

6-امنیت خوب

امنیت کرکره های برقی در مقایسه با نمونه های قدیمی بسیار بیشتر است. می توان گفت مهم ترین پارامتری که در مزایا و معایب درب کرکره ای باید به آن اشاره کرد، میزان امنیت آن است. این نوع کرکره ها بسیار مستحکم و به صورت ضدسرقت ساخته می شوند. اما اگر مشتری تمایل داشته باشد می توان فضایی را برای قفل کردن کرکره برقی نیز در نظر گرفت تا امنیت آن چند برابر شود.

7-قیمت مقرون به صرفه

شما با انتخاب درب کرکره ای به امکانات زیادی دسترسی پیدا می کنید. تمام این امکانات با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از مزایای درب کرکره برقی این است که با هزینه ای منصفانه راه اندازی می شود و نسبت به درب های معمولی فضای کمتری اشغال می کند. معایب درب کرکره ای در مقایسه با مزایای آن به چشم نمی آید.

8-عدم محدودیت در ابعاد

یکی دیگر از پارامترهایی که در مزایا و معایب کرکره برقی باید به آن اشاره کرد، عدم محدودیت در ابعاد است. شما به راحتی می توانید کرکره برقی را متناسب با عرض و ارتفاع درب، سفارش دهید. بسیاری از افراد از درب کرکره ای برای پوشاندن پنجره های خود استفاده می کنند. تنها تفاوتی که میان کرکره های برقی بزرگ و کوچک وجود دارد، نوع موتور آن ها است. درب های کرکره ای بزرگ را با موتور ساید و درب های کوچکتر را با موتور تیوبلار باز و بسته می کنند.

مزایای درب کرکره برقی

مزایای درب کرکره برقی مغازه

9-سرعت بالا

کار با درب های کرکره ای بسیار راحت است و کرکره های برقی با سرعت خوبی باز و بسته می شوند. دیگر نیازی نیست برای باز کردن درب پارکینگ از خودروی خود پیاده شوید و نگران به سرقت رفتن آن باشید. با توجه به مزایا و معایب کرکره برقی و تنها با فشردن یک دکمه درب در زمانی کوتاه باز شده و شما می توانید وارد یا خارج شوید. این مورد مهم ترین مورد در مزایا و معایب درب کرکره ای است.

10-ظاهر زیبا

آخرین موردی که در مزایای درب کرکره برقی باید به آن اشاره کنیم، زیبایی ظاهری آن است. این محصولات با کیفیت بالا و ظاهری زیبا و بادوام تولید می شوند و می توانند نمای ساختمان یا ورودی شما را زیباتر و مدرن تر کنند. یکی از معایب در کرکره ای سنتی ظاهر نازیبا و منسوخ شده آن است پس اگر هنوز از این کرکره ها یا درب های معمولی استفاده می کنید هر چه زودتر آن را با کرکره برقی جایگزین نمایید.

معایب درب کرکره ای چیست؟

اگر بخواهیم منصفانه به بررسی مزایا و معایب کرکره برقی بپردازیم باید اعتراف کنیم که اکثر معایب درب کرکره ای مربوط به کرکره های سنتی و قدیمی است. مزایای درب کرکره برقی بیش از ده مورد است در صورتی که معایب آن به چند مورد زیر محدود می شود:

شماره 1: هزینه نصب و اجرای بالا

نصب و اجرای کرکره برقی نسبت به انواع درب های دیگر، پر هزینه تر است اما نباید از امکاناتی که این نوع درب در اختیار ما می گذارد صرفنظر کنیم. یکی از مزایای درب کرکره برقی، ارزش خرید بالای آن است. با انتخاب این محصول نه تنها دربی امن و مستحکم را خریداری می کنید بلکه کار را برای خود راحت کرده و با سرعت بیشتری تردد می کنید. در مقابل تمام این خدمات باید هزینه بیشتری را برای نصب و اجرای کرکره بپردازید.

برای کاهش این هزینه می توانید به فروشگاهی مراجعه نمایید که پخش تیغه و متعلقات کرکره برقی است و پایین ترین میزان تعرفه را برای نصب و راه اندازی درب اتوماتیک برقی از شما دریافت می کند. پس این مشکل در لیست مزایا و معایب کرکره برقی، قابل حل است.

شماره 2: نصب توسط متخصص

بر خلاف کرکره های سنتی، نصب کرکره برقی، کاری کاملاً تخصصی است و باید توسط فردی متخصص انجام شود. حتی اگر درب کرکره برقی با مشکلی روبرو شود باید با یک تکنسین ماهر و باتجربه تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کند. ذکر این نکته در هنگام بررسی مزایا و معایب درب کرکره ای ضروری است که کار توسط متخصص، اصولی تر و سریع تر انجام می شود پس نگران این مورد از معایب درب کرکره ای نباشید.

 

تیغه پلی کربنات چیست؟پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را حتما بخوانید

🔻

 

آیا درب کرکره برقی در حین قطع برق از کار می افتد؟

بسیاری از افراد معتقد هستند که درب های کرکره برقی در هنگام قطع برق از کار می افتند در صورتی که این مشکل در مدل های جدید به طور کامل مرتفع شده است. شاید شما هم شنیده باشید که یکی از مزایا و معایب کرکره برقی، کار کردن آن با برق شهری و عدم باز و بسته شدن آن در حین قطع برق است. در موتورهای ساید از سیستم برق اضطراری و یک باتری داخلی برای زمان قطعی برق استفاده شده است. موتورهای تیوبلار نیز دارای یک اهرم خلاص کن دستی هستند که این کار را برای شما میسر می کنند پس دیگر نگران قطعی برق نباشید.

معایب درب کرکره ای

معایب درب کرکره ای مغازه

 

چرا باید کرکره برقی را از فروشگاه جنرال در خریداری کنیم؟

حالا که با تمام مزایا و معایب درب کرکره ای آشنا شده اید باید به دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید این درب اتوماتیک باشید. برخی از مزایای درب کرکره برقی که توسط فروشگاه جنرال در عرضه می شود عبارت است از:

  • تیغه های استفاده شده در کرکره برقی بسیار متنوع هستند و پرفروش ترین مدل این فروشگاه از نوع دوپل درجه یک اراک و در رنگ بندی مختلف است.
  • درب کرکره برقی شما در زمانی کوتاه نصب می شود. جنرال در اجرای تیغه و نصب تمامی متعلقات را در کمتر از 48 ساعت به پایان می رساند. نصب آسان پارامتری مهم در مزایا و معایب درب کرکره ای است.
  • این شرکت از پرسنل آموزش دیده و متخصص برای نصب و اجرای درب کرکره ای استفاده می کند تا کار به صورت اصولی انجام شود به همین دلیل تا مدت ها نیازی به نگهداری و تعمیر کرکره برقی وجود ندارد.
  • اگر هر گونه اختلال یا مشکلی در درب کرکره ای به وجود بیاید، کارشناسان جنرال در در کمتر از 24 ساعت به محل شما مراجعه کرده و ضمن عیب یابی، مشکل را به طور کامل رفع می کنند پس نگران تردد خود در زمان بروز مشکل نباشید.

نتیجه گیری

با بررسی تمام مزایا و معایب کرکره برقی می توان تصمیم درست تری برای انتخاب درب مناسب گرفت. تعمیر و نگهداری آسان، حرکت روان، طول عمر بالا، جلوگیری از اتلاف انرژی، تنوع بالا، امنیت خوب، قیمت مقرون به صرفه، عدم محدودیت در ابعاد، سرعت بالا و ظاهر زیبا برخی از مزایای درب کرکره برقی هستند.

البته باید به معایب درب کرکره ای نیز اشاره کنیم که تنها در دو مورد خلاصه می شوند. برای نصب و اجرای کرکره برقی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما این نوع درب، ارزش خرید بالایی دارد. همچنین نصب درب باید توسط متخصصین انجام شود. آیا با اطلاع از این مزایا و معایب درب کرکره ای باز هم در تصمیم خود مردد هستید؟

ما در فروشگاه اینترنتی جنرال در آماده هستیم تا بهترین و متنوع ترین درب های کرکره برقی را مستقیماً از تولیدکننده آن در اراک به شما عرضه کنیم. خدمات رسانی این مجموعه در کوتاه ترین زمان و با پایین ترین قیمت انجام می شود پس دیگر جای هیچ شکی برای خرید درب کرکره برقی از جنرال در باقی نمی ماند.

 

پیشنهاد ویژه ما به شما: نصب و راه اندازی کرکره برقی خود را به ما بسپارید.

باهــــــــم بهتــــــرین باشیم.

 

 

 


شماره تماس : ۷ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۴

ارسال پیام از طریق سایت

سایت های مرتبط: تیغه کرکره برقی  , وبلاگ درب اتوماتیک , وبلاگ کرکره برقی

لینک عضویت کانال ارتباطی ما : https://t.me/generaldoor

 

درباره حسین کافی

من حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال دُر، در این شرکت فعالیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *