همه چیز راجع به کرکره برقی

فرایند تولید تیغه آکزر

فرایند تولید تیغه آکزر

فرایند تولید تیغه آکزر

فرایند تولید تیغه آکزر اراک به شرح زیر میباشد:

بخش ریخته گری

واحد ریخته گری به دو کوره ۱۲ و ۱۵ تن ذوب آلومنیوم مجهز است و عمل ذوب آلومنیوم را انجام میدهد در حال حاضر این دستگاه از بهترین دستگاه های ایران بوده که به وسیله نیروی متخصص و مهندسین داخلی و تکنسین های شرکت های معتبر خارجی نصب گردیده است. این واحد توانایی تولید بیلت آلومینیوم ۳٫۵ تا ۱۶ اینچی به طول ۹ متر را دارا می باشد.

بخش قالب سازی

واحد قالب سازی با در اختیار داشتن دستگاه های مجهز (ماشین تراش کاری – ماشین فرز کاری – ماشین دریل) و کوره نیتراسیون با ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم امکان تولید و تعمیر کلیه قالب های پرس اکستروژن را دارد.

پرس اکستوژن

واحد پرس اکستوژن این شرکت دارای سه دستگاه ۱۸۰۰ ، ۲۲۰۰ و ۴۰۰۰ تن ومیزهای تمام اتوماتیک ۲۴ و ۳۶ متری می باشد که روزانه بالغ بر ۳۰ تن انواع مقاطع صنعتی و ساختمانی پروفیل آلومینیوم تا عرض مقطع ۲۵۰ سانتی متر وطول ۱۲ متر را تولید مینماید.پروفیل های تولیدی در این شرکت با توجه با استانداردهای بین المللی سختی حداکثر ۱۵ راکول را دارا می باشد.

بخش آبکاری

واحد آبکاری با استفاده از بهترین مواد داخلی و خارجی تا ضخامت ۱۵ میکرون آبکاری می شود.این واحد مجهز به ۴ وان آبکاری می باشد.

رنگ پودری

بخش رنگ پودری مجهز به دو سیستم رنگ تمام اتوماتیک پاشش رنگ الکترواستاتیک وکوره های پخت به طول ۲۴ و ۳۶ متر می باشد و با بهره گیری از بهترین مواد خام توانایی رنگ آمیزی حدود ۳۰ تن پروفیل را در روز دارد.

بخش دکورال

واحد دکورال مجهز به دو سیستم خط دکورال فیلم و کاغذ می باشد. طرح های تولیدی در این واحد شامل انواع طرح های گوناگون مانند: طرح چوب، طرح راش، طرح سنگ و … می باشد. تولید این واحد با توجه نوع سفارشات روزانه حدود ۴ تن می باشد.

تیغه کرکره آکزر تولیدی این شرکت از مواد استاندارد (بیلت ایرالکو یا بیلت های وارداتی شرکت دوبال امارات) تولید و پس از مراحل آبکاری و رنگ آمیزی بعد از تاییدیه ناظرین فنی خط رنگ بوسیله دستگاه های تمام انوماتیک بر اساس سفارش مشتریان محترم ،لیبل نصب شده و آماده برش می شود. سپس با بسته بندی مخصوص حمل و نقل، آماده بارگیری میشوند.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تلفن تماس : ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۵ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۶
لینک عضویت : https://t.me/joinchat/AAAAAD36Hbw5x1fbpDNIlA

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهی در مورد “فرایند تولید تیغه آکزر

    1. superadmin گفت:

      مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *