مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

خدمات کرکره برقی

خدمات تعمیر کرکره برقی

خدمات تعمیر کرکره برقی (تعمیرات کرکره برقی مشهد)

تعمیرات کرکره برقی یکی از مهم ترین خدمات کرکره برقی می باشد چرا که هر وسیله ای در گذر زمات دچار فرسودگی می شود؛ بنابراین اگر قصد خرید کرکره برقی در مشهد را دارید حتما به خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر توجه داشته باشید. خدمات از تعویض قطعه، تعویض موتور کرکره برقی تا تعمیرات کرکره برقی مشهد امکان پذیر است اما شرایط آن متفاوت است.

نکته حائز اهمیت این مورد است که هر محصولی یکسری شرایط دارد که در ادامه تمام شرایطی که شامل گارانتی می شود و تمام نکاتی که برای خدمات کرکره برقی باید در نظر داشته باشید را گفته ایم.

خدمات تعمیر کرکره برقی شامل چه مواردی می شود؟

  • فروش کلیه یراق آلات کرکره برقی، شیشه سکوریت، درب فریم دار دستی و اتومات،
  • نصب درب های سکوریتی ساده، درب های فریم دار دستی، درب های فریم دار طرح اتومات، درب های فریم دار اتومات با اپراتور
  • نصب کرکره های برقی با هر متریالی مثل تیغه فوم دار، گالوانیزه، آلومینیومی، تیغه۸۰ و تیغه ۱۰۰ در عرض ها و ابعاد مختلف
  • خدمات مچ کردن ریموت
  • تعویض دهنه
  • تعمیر موتورهای کرکره برقی تیوبلار و ساید
  • فروش جک پارکینگی بازویی
  • ارسال به ایران و خارج از کشور

برای آگاهی از مشکل کرکره برقی و رفع کامل آن اینجا 👈 تعمیرات کرکره برقی کلیک کنید.

 خدمات تعمیر کرکره برقی شرکت جنرال در

  • نصب و راه اندازی کرکره برقی
  •  برقی کردن و خدمات تعمیر کرکره برقی قدیمی (زنبوری شکل)
  • رگلاز و تعمیر کرکره برقی
  • تعمیر قطعات الکترونیکی کرکره برقی
  • تولید هر قطعه یا قالبی به سفارش مشتری

 


نصب و راه اندازی کرکره برقی :

خدمات تعمیر کرکره برقی

راه اندازی و نصب کرکره برقی

شرکت جنرال دُر نصب کامل کرکره برقی را به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از تیغه های درجه یک آکزر اراک و انواع موتورهای با کیفیت تیوبلار و ساید را بر عهده می گیرد. نصب و راه اندازی به صورت کاملا تخصصی بوده و شرکت جنرال دُر تکنسین های نصب خود را تضمین می کند. یکی دیگر از خدمات کرکره برقی شرکت جنرال دُر نصب فوری می باشد، نصب کرکره برقی از لحظه سفارش تا نصب کامل کمتر از ۴۸ ساعت انجام می گیرد و در اسرع وقت تحویل مشتری می گردد.

شرکت جنرال دُر پروژه نصب شما را به صورت کاملا رایگان بازدید کرده و بهترین طرح و اقلام مورد نیاز را برای شما مشخص کرده و در صورت تایید محصولاتی باب سلیقه و در خواست شما تولید و نصب می گردد، لازم به ذکر است تمامی محصولات شرکت جنرال دُر دارای خدمات پس از فروش می باشد.


 برقی کردن و خدمات تعمیر کرکره برقی قدیمی (زنبوری شکل)

خدمات تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی قدیمی

شرکت جنرال دُر با کسب تجربه لازم در زمینه برقی کردن و تعمیر انواع کرکره های قدیمی میتواند راحتی و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. جهت برقی کردن کرکره قدیمی خود نیاز به خرید و نصب موتور و لوازمی همچون لوله، ریل و …. دارید.

شرکت جنرال دُر با بکارگیری تکنسین های حرفه ای برقی کردن انواع کرکره های قدیمی را با کیفیت و مهارت بالا انجام می دهد که هیچ مشکلی در عملکرد آن صورت نمی گیرد.


رگلاژ و تعمیر کرکره برقی :

خدمات تعمیر کرکره برقی

نصب و تعمیر کرکره برقی

شرکت جنرال دُر علاوه بر نصب کرکره برقی تعمیر و رگلاژ آن را نیز برعهده می گیرد و به صورت کاملا به روز و دقیق تعمیرات را انجام میدهد. در صورت خرابی و ایجاد مشکل در کرکره برقی تکنسین های شرکت با بررسی و برطرف کردن مشکل، کرکره برقی را مجددا راه اندازی می کنند. خرابی های کرکره برقی عوامل بسیاری دارد که یا به صورت مکانیکی و یا الکترونیکی می باشد.


تعمیر قطعات الکترونیکی کرکره برقی :

خدمات کرکره برقی

آموزش تعمیر کرکره برقی

شرکت جنرال دُر بخش فنی و تعمیرات کرکره برقی خود را راه اندازی کرده است و تعمیرات انواع موتور ساید، تیوبلار، سانترال و همچنین انواع رسیور و ریموت را در اسرع وقت انجام می دهد. بخش فنی شرکت همچنین تعمیرات انواع جک های پارکینگی را نیز انجام داده و در اسرع وقت تحویل شما عزیزان می دهد.

مواردی که بخش فنی شرکت جنرال دُر تعمیرات آن را برعهده می گیرد:

  • تعمیر انواع موتور ساید ( جنرال، انرژی، بارزانته و …. )
  • تعمیر انواع موتور تیوبلار ( پاور، هیوت، مکس و …. )
  • تعمیر انواع جک پارکینگی ( لنسر، پروتکو، یال و …. )
  • تعمیر انواع رسیور کرکره برقی ( جنرال، هیوت، بتا و …. )
  • تعمیر انواع UPS موتور ساید

تولید هر قطعه یا قالبی به سفارش مشتری :

شرکت جنرال در به سفارش مشتری می تواند هر قطعه ای یا هر قالبی را تولید کند. شما می توانید قالب خود را برای تولید قطعه مورد نظر به شرکت بیاورید. از ۱۰۰ کلیو تا ۱۰۰ تن یا هر تعدادی که خواسته باشید سفارش قبول می شود و به دلخواه خودتان قطعه با رنگ مورد نظر تولید می شود. اگر برای تولید یک قطعه مخصوص قالب می خواهید شرکت جنرال دراین زمینه نیز می تواند به شما کمک کند.

قالب مورد نظر شما توسط  تیم جنرال در مهندسی سازی و با وزن دلخواه تولید می شود که بعد از طی کردت این پروسه محصول مورد نظر تحویل داده می شود. در مورد پروسه زمان آن هم نیاز به مذاکره هست.

خدمات گارانتی چطور انجام می شود ( تعمیر جک پارکینگی)

زمان فروش کرکره های برقی و جک های درب پارکینگی لیبلی تحت عنوان لیبل گارانتی روی محصول الصاق می شود که دارای شماره گارانتی هست.  زمانی که مشتری شماره گارانتی را اعلام می کند؛ با بررسی تیم جنرال اگر در شرایط ۱۸ ماهه گارانتی بود از تمام خدمات بهره مند می شود. جک پارکینگی دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد یعنی ۱۸ ما ضمانت دارد که اگر مشکلی برای جک به وجود آمد خدمات و تعمیر آن رایگان هست.

خدمات تعمیر یا در مشهد توسط شرکت انجام می شود یا برای تعویض قطعه به تهران ارسال می شود که این کار هم در صورت داشتن گارانتی با هزینه های شرکت انجام می شود. همچنین موتور های کرکره برقی که توسط شرکت فروخته می شوند دارای 12 ماه گارانتی می باشد. 

گارانتی درب اتوماتیک اکزر شرکت جنرال در

فریم های ساخت و تولید شده توسط شرکت جنرال دارای ۵ سال گارانتی می باشند. روی همه فریم های مونتاژ شده توسط خود شرکت بارکدی زده می شود که از آن تاریخ به مدت ۵ سال ضمانت می شوند. گارانتی ۵ ساله درب اتوماتیک اکزر شامل رنگ پریدگی و اعوجاج یا خم شدگی می باشد که اگر این موارد را داشته باشد بدون قید و شرط توسط شرکت تعویض می شود.

توجه داشته باشید رنگ پریدگی کاملا مشخص است که توسط ضربه یا توسط برش بوده است.

در تعمیرات کرکره برقی چه مواردی شامل گارانتی نمی شود؟

خدمات تعمیر کرکره برقی از تعویض قطعه تا تعمیر کرکره برقی در شرکت جنرال در امکان پذیر می باشد اما شرایط آن متفاوت است. در این بین حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر محصولی یکسری شرایط دارد؛ به عنوان مثال موتور های کرکره برقی به صورت کلی نباید در معرض آب قرار بگیرند،  نباید ضربه ببینند و نباید دچار نوسانات شوند چرا که این موارد شامل گارانتی نمی شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مهم برای تعمیرات کرکره برقی را بیان کنیم تا با آگاهی کامل از مجمعه ای درست خریداری کنید. شرکت جنرال در با سالها تجربه در زمینه تولید و تعمیرات کرکره برقی خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود اهدا می کند.

فروش شرکت جنرال در به صورت دهانه ای و تناژ هست. قیمت دهانه ای ها در سایت مشخص است. فروش به صورت تناژ نیاز به تماس تلفنی دارد. ارسال محصولات این شرکت به تمامی شهر های ایران و خارج از کشور امکان پذیر است. مهم تر اینکه برای مشتریان خارج از کشور هم خدمات گارانتی به صورت کامل داده می شود.

 


جهت استعلام قیمت میتوانید با شماره ۰۹۰۳۶۸۰۵۲۷۱ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۷ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۴

ارسال پیام از طریق سایت

سایت های مرتبط: تیغه کرکره برقی  , وبلاگ درب اتوماتیک , وبلاگ کرکره برقی

لینک عضویت کانال ارتباطی ما : https://t.me/generaldoor

 

 

 

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *