مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

معرفی تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

یکی از محصولاتی که توسط برندهای معتبر تولید می شود، تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار است. این تیغه به صورت دوجداره است و فروش بالایی در بازار دارد. در این مطلب به معرفی تیغه هایی می پردازیم که با نام تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار در بازار شناخته می شوند. شما باید با انواع این تیغه ها، مزایای خرید، مشخصات فنی، روش تولید، قیمت و تولید آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین تیغه کرکره را انتخاب و خریداری کنید.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار چیست؟

اگر تیغه کرکره از ورق گالوانیزه یا آلیاژ فولاد منیزیم ساخته شود، تیغه کرکره گالوانیزه تولید می گردد. گاهی اوقان میان دو لایه ورق گالوانیزه تیغه را با پلی اورتان یا همان فوم پر می کنند در نتیجه تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار تولید می شود. این تیغه مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و سایش داشته و محیط را کاملاً عایق می کند.

فومی که میان دو جداره تیغه تزریق می شود آن را مقاوم تر می کند. همچنین از ورود سرما، گرما و آلودگی به محیط جلوگیری می نماید. به همین دلیل تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار در لیست پرفروش ترین تیغه های موجود در بازار قرار گرفته است. شما می توانید هزینه خرید این محصول را در 👈 لیست قیمت کرکره برقی 👉 ببینید.

انواع تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار

انواع تیغه گالوانیزه فوم دار بر اساس رنگ

انواع تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار

تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار را بر اساس پارامترهای مختلفی دسته بندی می کنند. ما در این مطلب این نوع تیغه را بر اساس سایز و نوع رنگ به انواع مختلفی تقسیم کرده و هر یک را به طور مختصر به شما معرفی خواهیم کرد:

1- انواع تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار بر اساس اندازه

اگر بخواهیم این محصول را بر اساس اندازه آن تقسیم بندی کنیم باید به انواع تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار اشاره نماییم:

  • تیغه گالوانیزه 6 سانتیمتری

اگر می خواهید کوچکترین سایز تیغه کرکره گالوانیزه را خریداری کنید باید به سراغ تیغه های 6 سانتیمتری بروید. عرض این تیغه ها برابر با 60 میلیمتر است و برای درهای کوچک یا پنجره ها مناسب هستند. این نوع کرکره را می توان بر روی خودروهای باری مانند کامیون یا کامیونت نیز نصب نمود.

  • تیغه گالوانیزه 8 سانتیمتری

اگر در روند تولید تیغه گالوانیزه فوم دار عرض تیغه را برابر با 8 سانتیمتر در نظر بگیرند، تیغه های پر کاربردی ساخته می شود. این عرض متداول ترین نوع تیغه گالوانیزه فوم دار است که در بازار عرضه می شود. اگر دربی که قصد نصب کرکره برقی در آن را دارید مساحتی کمتر از 15 مترمربع دارد می توانید از این تیغه گالوانیزه استفاده نمایید. اکثر فروشگاه ها و پارکینگ ها از این کرکره برقی استفاده می کنند.

  • تیغه گالوانیزه 10 سانتی متری

بزرگترین اندازه تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار عرضی برابر با 10 سانتیمتر یا 100 میلیمتر دارد. این مدل تیغه برای فروشگاه های بزرگ، کارخانجات، سوله ها و انبارها مناسب است. فومی که میان ورق های گالوانیزه قرار دارد از ورود نور، حرارت و صدا جلوگیری می کند.

2- انواع تیغه گالوانیزه فوم دار بر اساس رنگ

ورق های گالوانیزه باید با یک لایه رنگ به طور کامل پوشانده شوند تا زیبایی آن ها بیشتر شود. همچنین رنگ ها لایه ای دیگر بر روی تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار ایجاد می کنند تا مقاومت آن در برابر عوامل محیطی افزایش پیدا کند. این تیغه ها بر اساس رنگی که در آن ها استفاده می شود به انواع زیر تقسیم می گردند:

  1. تیغه گالوانیزه خود رنگ
  2. تیغه گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک
  3. تیغه گالوانیزه با رنگ سنباده ای
مزایای تیغه گالوانیزه فوم دار

تیغه کرکره گالوانیزه

مزایای تیغه گالوانیزه فوم دار

تیغه فولادی فوم دار یکی از رقبای تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار است. این تیغه نیز بسیار مقاوم بوده و امنیت بالایی دارد. گاهی انتخاب میان تیغه های فولادی و تیغه های گالوانیزه بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل باید با 👈 تیغه کرکره برقی فولادی👉 ساده و فوم دار و ویژگی های آن ها بیشتر آشنا شوید. در این بخش می خواهیم مزایای خرید تیغه کرکره گالوانیزه دارای فوم را به شما گوشزد کنیم:

  1. آلودگی صوتی کم

از آنجایی که یک لایه پلی اورتان در میان دو جداره تیغه کرکره تزریق شده است، این تیغه ها در هنگام حرکت آلودگی صوتی کمتری تولید می کنند. پس می توان از آن ها در منازل و ساختمان های مسکونی هم استفاده کرد.

  1. عایق بندی مناسب

تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار عایق خوبی در برابر صدا و حرارت است. این کرکره به هیچ عنوان آلودگی، گرما و سرمای شدید را از خود عبور نمی دهد.

  1. وزن کم

در روند تولید تیغه گالوانیزه فوم دار داخل دو ورق گالوانیزه با فومی سبک پر می شود. بنابراین وزن نهایی محصول کاهش پیدا می کند. هر چه وزن تیغه کرکره کمتر باشد استهلاک ریل و موتور کمتر خواهد شد.

  1. مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی

تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار دارای مقاومت خوبی در شرایط آب و هوایی مختلف است. ورق گالوانیزه به هیچ عنوان زنگ نمی زند یا دچار خوردگی نمی شود. تیغه کرکره گالوانیزه حتی در محیط های مرطوب نیز سالم می ماند و عمری طولانی دارد.

  1. امنیت بالا

ورق های گالوانیزه بسیار مستحکم هستند و نمی توان آن ها را به سادگی خم کرد یا برش داد. تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار مجهز به سیستم های هوشمند، حسگرهای حرکتی و قفل های خودکار خواهد شد تا امنیت آن چند برابر شود.

  1. نصب آسان

تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار را می توان به سادگی نصب و راه اندازی کرد. تعمیرات این نوع تیغه نیز آسان است و هزینه زیادی برای شما ندارد.

مشخصات فنی کرکره برقی گالوانیزه

در تولید تیغه گالوانیزه فوم دار از ورق های گالوانیزه مستحکم و فوم پلی اورتان سبک استفاده می شود. به همین دلیل این محصولات به دلیلی مقاومت بالای خود در عین سبکی، فروش بالایی در بازار دارند. تیغه کرکره گالوانیزه مقاومت خوبی در برابر خوردگی و اکسایش دارد. فوم داخلی نیز عایق صوت و حرارت است.

وزن تیغه گالوانیزه فوم دار در هر مترمربع به 7 تا 8 کیلوگرم می رسد. شما می توانید در صورت بروز مشکل، تیغه های گالوانیزه را به صورت دستی حرکت دهید. ضخامت تیغه گالوانیزه متغیر است. معمولاً تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار به ضخامت 0.3، 0.5 و 1 میلیمتر در بازار عرضه می شود.

نحوه تولید تیغه گالوانیزه فوم دار

کاربرد کرکره برقی گالوانیزه

نحوه تولید تیغه گالوانیزه فوم دار

ورق های گالوانیزه یا همان آلیاژ فولاد منیزیم وارد دستگاه رول فرمینگ می شوند و به شکل قالب موردنظر در می آیند. برای تولید تیغه گالوانیزه فوم دار باید از قالب تیغه دوجداره استفاده کرد تا در نهایت فاصله میان آن را با فوم یا پلی اورتان پر نمود. این تیغه ها بسیار سبک و مستحکم هستند. در نهایت با رنگی مناسب پوشش داده می شوند.

موتور مناسب برای کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

مدل های مختلفی از موتور کرکره برقی در بازار وجود دارد که هر یک برای باز و بسته کردن یک نوع تیغه کرکره مناسب است. شما می توانید از سه مدل موتور زیر برای حرکت دادن به تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار استفاده نمایید:

  • انواع موتورهای تیوبلار
  • موتورهای ساید چینی یا سه فاز اروپایی
  • موتورهای سنترال

کاربرد کرکره برقی گالوانیزه

تیغه گالوانیزه کرکره برقی که با فوم پر شده است دارای دو کاربرد عمده زیر است:

  1. این تیغه را می توان در منازل و ساختمان های مسکونی به کار برد. تیغه های فوم دار از ورود گرما، سرما، آلودگی های صوتی و گردوغبار به داخل منازل جلوگیری می کنند.
  2. در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری از تیغه گالوانیزه فوم دار استفاده می شود. این تیغه ها مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارند.

قیمت تیغه گالوانیزه کرکره برقی

قیمت تیغه گالوانیزه کرکره برقی به دلیل روش تولید و استحکام بالای آن از برخی از تیغه های دیگر بیشتر است اما کارشناسان فنی اعلام کرده اند که این تیغه های مقاوم ارزش خرید بالایی دارند. هر چه ضخامت ورق گالوانیزه بیشتر باشد مقاوم تیغه بیشتر خواهد شد در نهایت امنیت محل موردنظر بیشتر می شود. برای خرید تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار ضخیم باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

سؤالات متداول

  • قیمت تیغه گالوانیزه فوم دار چقدر است؟

قیمت تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار با توجه به ضخامت و برند آن تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان جنرال در تماس بگیرید.

  • آیا تیغه گالوانیزه برای درب پارکینگ مناسب است؟

تیغه های گالوانیزه فوم دار بی سر و صدا باز و بسته می شوند و در نتیجه برای درب پارکینگ مناسب هستند.

چکیده تیغه گالوانیزه فوم دار

تیغه های کرکره برقی گالوانیزه فوم دار از ورق گالوانیزه و فوم پلی اورتان ساخته می شوند. این تیغه ها بر اساس سایز و رنگ به انواع مختلفی تقسیم می گردند. با انتخاب تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار از مزایایی همچون آلودگی صوتی کم، عایق بندی مناسب، وزن کم، مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی، امنیت بالا و نصب آسان بهره مند خواهید شد.

تیغه کرکره گالوانیزه فوم دار در ضخامت های 0.3، 0.5 و 1 میلیمتر تولید می شود و وزن آن در هر مترمربع بین 7 تا 8 کیلوگرم است. برای تولید تیغه گالوانیزه فوم دار از دستگاه رول فرمینگ استفاده می شود. می توان از موتور تیوبلار، ساید و سنترال برای باز و بسته کردن آن ها استفاده کرد. قیمت این مدل تیغه با توجه به ضخامت و برند آن تعیین می شود.

می توان تیغه گالوانیزه فوم دار را در محیط های مسکونی، تجاری و فروشگاه ها نصب نمود. در فروشگاه جنرال در بهترین تیغه های گالوانیزه فوم دار با تنوعی بالا و قیمتی مناسب به شما ارائه شده است. کیفیت و اصالت محصولات جنرال در تضمین می شود.

درباره مهدی شعبانی

من مهدی شعبانی رئیس هیئت مدیره جنرال در هستم؛ به خاطر سابقه 10 ساله‌ام در زمینه کرکره برقی و درب اتوماتیک همیشه مقالات سایت رو بازنگری میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *