اخبار

تیغه طرح چوب آکزر

tarh Chob

تیغه طرح چوب آکزر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم شرکت جنرال دُر ؛
توضیحی در مورد تیغه های طرح چوب آکزر اراک :
تیغه های کرکره برقی طرح چوب در واقع همان تیغه های آلومینویم معمولی هستند که در ابتدا با رنگ الکترواستاتیک نزدیک به رنگ چوب بعنوان آستر رنگ آمیزی می شوند و سپس توسط ماشین آلات خاصی فیلم های طرح چوب بر روی تیغه های آلومینیوم کشیده و فیت می شود.

بسیاری از مشتریان و همکاران نگران خش افتادن و یا بلند شدن فیلم های طرح چوب هستند ولی باید بگوییم که بدترین شرایط آب و هوایی نظیر گرما، سرما، تابش خورشید، یخبندان، شرجی و غیره هیچگونه تاثیری بر کیفیت و دوام این نوارهای طرح چوب ندارد و با آسودگی می توانید از این تیغه کرکره های زیبای آکزر استفاده نمایید.

به کرکره برقی طرح چوب ، کرکره برقی دکورال و یا دکوراتیو نیز می گویند. قیمت تیغه های طرح چوب در حدود ۴۵% از تیغه های معمولی گرانتر است در تصویر بالا نمونه ای زیبا از طرح چوب تیغه آکزر را ملاحظه میکنید شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد تیغه های آکزر به کانال تلگرام شرکت مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره رایگان میتوانید با شماره ۰۹۰۳۶۸۰۵۲۷۱ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۷ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۴

ارسال پیام از طریق سایت

سایت های مرتبطتولید کرکره برقی  , وبلاگ کرکره برقی و جک پارکینگی , وبلاگ کرکره برقی و درب اتوماتیک

لینک عضویت کانال ارتباطی ما : https://t.me/generaldoor

 

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهی در مورد “تیغه طرح چوب آکزر

  1. سید محمد گفت:

    طرح قشنگ و زیبابیه .

    1. superadmin گفت:

      ممنون ،‌شرکت جنرال در آماده خدمت رسانی به شماست .

  2. علی گفت:

    طرح قشنگیه اما سوال اینجاست که قیمت این طرح به نسبت طرحهای ساده قبلی افزایش قیمتش اونقدر زیاد نباشه که بتونیم مشتری رو ترغیب به خرید کنیم.

    1. superadmin گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید ،‌ شرکت جنرال دُر به عنوان نماینده انحصاری تیغه های آکزر اراک محصولات را بسیار ارزانتر از قیمت های موجود در بازار ارائه میکند ، قیمت تیغه های مشابه بسیار بالاتر از میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *