مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

بهترین کرکره برقی برای مغازه

بهترین کرکره برقی برای مغازه

بهترین کرکره برقی برای مغازه (راهنمای کامل)

از کرکره برقی برای بسیاری از ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و ویلاها استفاده می‌شود. اما ما می‌خواهیم به کسانی که برای مغازه خود 👈خرید کرکره برقی 👉 را لازم می دانند، توصیه‌های ویژه انجام دهیم.

اگر کرکره برقی که در منازل مسکونی استفاده می‌شود، کیفیت بالایی نداشته باشد، فرد با مشکلات جدی روبرو نخواهد شد چون در هر صورت کسی در منزل وجود دارد که هرگونه مشکل را پیگیری کرده و از بروز سرقت جلوگیری کند.

اما اگر کرکره برقی که برای مغازه خود انتخاب می‌کنید، امنیت و کیفیت کافی را نداشته باشد، سرمایه خود را از دست خواهید داد. در این مطلب قصد داریم تا ویژگی‌های بهترین کرکره برقی برای مغازه را بررسی کرده و شما را برای خرید نمونه مناسب راهنمایی کنیم.

معرفی اجزای مختلف کرکره برقی

قبل از آنکه کرکره مناسب مغازه را انتخاب کنید باید با اجزای مختلف بهترین کرکره برقی برای مغازه آشنایی داشته باشید. کرکره‌های برقی از دو جز تشکیل شده‌اند که هر یک باید ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته باشند.

1- ویژگی‌های تیغه کرکره برقی

تیغه‌هایی که بر روی کرکره برقی وجود دارند، از دو جنس فلز و پلی‌کربنات ساخته می‌شوند. شما با خرید کرکره برقی آلومینیومی می‌توانید از آن برای حفاظت از وسایل داخل مغازه استفاده کنید. نمونه‌های پلی‌کربنات نیز کیفیت زیادی دارند ولی کاربرد آلومینیوم از پلی‌کربنات بیشتر است.

امکان مشاهده سرقت در مغازه‌هایی که از تیغه کرکره پلی‌کربنات استفاده می‌کنند، وجود دارد. به همین دلیل برخی از طلافروشی‌ها، بانک‌ها و صرافی‌ها تیغه آلومینیومی را انتخاب می‌کنند.

شما می‌توانید از اینجا👈 لیست قیمت کرکره برقی 👉 مشخصات کامل و قیمت انواع کرکره فولادی، پانچ یا تیغه‌های فوم دار را ببیند و با مشورت با متخصصان این حوزه کرکره مناسب مغازه خود را انتخاب کنید.

2- ویژگی‌های موتور کرکره برقی

انواع کرکره برقی مغازه به یک موتور برای جمع کردن تیغه‌ها نیاز دارند. در گذشته کرکره مغازه‌ها به صورت دستی باز و بسته می‌شدند اما در مدل‌های جدید برقی، از یک موتور برای جمع کردن یا باز کردن تیغه کرکره استفاده می‌شود. هرچه مساحت درب ورودی بیشتر باشد، تیغه‌ها بزرگ‌تر شده و باید قدرت موتور بیشتر شود.

در بهترین کرکره برقی برای مغازه از موتور با قدرت متناسب با وزن تیغه مناسب استفاده می‌شود. پس قدرت موتور کرکره برقی با توجه به حجم تیغه‌ها و وزن آنها تعیین می‌گردد. اگر میزان استفاده از کرکره برقی مغازه شما بسیار زیاد است باید موتورهای باکیفیت‌تر و باقدرت‌تری را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید موتور کرکره را پشت تابلو مغازه پنهان کنید، می‌توانید از موتورهای ساید استفاده نمایید.

بهترین برند کرکره برقی برای مغازه

انواع برند کرکره برقی مغازه

معرفی بهترین برند کرکره برقی برای مغازه

تولیدکنندگان زیادی به تولید کرکره برقی مناسب برای مغازه می‌پردازند که در ادامه چند نمونه از بهترین برندهای کرکره برقی‌ در بازار را به شما معرفی می‌کنیم:

1- کرکره برقی آکزر (Akzar)

گروه تولیدی آکزر اراک به تولید انواع تیغه کرکره، فریم درب اتوماتیک، ریل و پاسار شیشه سکوریت می‌پردازد. تیغه کرکره‌های این مجموعه یکی از باکیفیت‌ترین نمونه‌های بازار است.

2- کرکره برقی جگوار (Jaguar)

شرکت یال به تولید انواع کرکره برقی و جک‌های اتوماتیک با نام تجاری جگوار می‌پردازد. این برند نیز تمامی اصول ایمنی و استانداردهای لازم را در زمان تولید محصول در نظر می‌گیرد.

3- کرکره برقی آکرول (Akroll)

کارخانه ایرالکو در شهر اراک به تولید بهترین کرکره برقی برای مغازه با نام تجاری آکرول می‌پردازد. این تیغه‌ها با آلیاژ 6063 برای اکسترودپذیری بالا ساخته شده‌اند. سطح این تیغه‌ها ضد خش است و امکان سفارش رنگ نیز وجود دارد. به همین دلیل به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل شده است.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین کرکره برقی مغازه

نکات مهم برای مراقبت از انواع کرکره برقی مغازه

نکات مهم در هنگام خرید بهترین کرکره برقی برای مغازه

قبل از خرید انواع کرکره برقی مغازه باید با نکات مهم زیر آشنا شوید:

  1. قبل از هر تصمیمی باید هدف خود را از تهیه درب کرکره برقی برای مغازه مشخص کنید. می‌خواهید امنیت مغازه خود را زیاد کنید یا به فکر زیبایی و سهولت استفاده از این نوع درب هستید؟ پس از آن می‌توانید تصمیم بهتری برای خرید کرکره بگیرید.
  2. اگر می‌خواهید کرکره‌های برقی، بالاترین امنیت را داشته باشند باید به سراغ تیغه‌های ضد برش و ضدسرقت بروید. در مقاله 8 روش برای بالا بردن امنیت کرکره برقی و ضد سرقت کردن آن راهکار های کامل برای بالا بردن امنیت کرکره برقی را گفته ایم. برای آگاهی کامل 👈 اینجا 👉 کلیک کنید.
  3. برای درب‌هایی که بیشتر از سه در سه و نیم متر هستند باید موتور ساید استفاده کرد.
  4. اگر می‌خواهید از کرکره برقی در مغازه‌های از پیش ساخته استفاده نمایید می‌توانید از ریل و قوطی که قبلاً در نما کار گذاشته شده نیز استفاده نمایید زیرا در صورت تعویض آنها، قسمتی از نما تخریب خواهد شد. اما این محدودیت برای مغازه‌های در حال ساخت وجود ندارد.
  5. ریل قوطی درب کرکره‌ای را زیر نما قرار دهید تا نه تنها ظاهر مغازه زیباتر شود بلکه امنیت بیشتری داشته باشد.

نکات مهم برای مراقبت از انواع کرکره برقی مغازه

حتی اگر بهترین کرکره برقی برای مغازه را خریداری نمایید ولی از آن مراقبت نکنید پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و هزینه‌های زیادی را روی دست شما می‌گذرد. با رعایت نکات مهم زیر می‌توانید از انواع کرکره برقی مغازه به آسانی مراقبت لازم را انجام دهید:

  • اگر بیش از سه بار موتور کرکره برقی را به صورت متوالی روشن کنید، حرارت موتور بالا می‌رود و به قطعات آن آسیب وارد می‌شود.
  • ریموت کنترل کرکره برقی را در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب یا در مجاورت وسایل گرمایشی قرار ندهید. حتی‌الامکان از ضربه خوردن ریموت کنترل جلوگیری کنید.
  • اگر کرکره برقی را به صورت ناقص باز یا بسته کنید، تنظیمات رسیور بر هم خورده و باید مجدداً سرویس و تنظیم شود.
  • به هیچ وجه نباید فشار اضافی بر روی تیغه‌های کرکره وجود داشته باشد.
  • زمانی که می‌خواهید کرکره برقی را تمیز کنید مواظب باشید آب به موتور و رسیور وارد نشود.
  • در مسیر ریل کرکره هیچ مانعی وجود نداشته باشد.
  • آویزان شدن از کرکره یا هل دادن آن ممنوع است.
  • اهرمی با نام خلاصی وجود دارد که در هنگام قطع برق از آن استفاده می‌گردد. بهتر است این اهرم در دسترس افراد متفرقه نباشد.
  • در برخی از مدل‌های کرکره برقی باید سالی یک تا دو بار عملیات روغن‌کاری با گریس انجام شود.

چکیده انتخاب بهترین کرکره برقی برای مغازه

اگر می‌خواهید بهترین کرکره برقی برای مغازه بزرگ و یا حتی بهترین کرکره برقی برای مغازه کوچک را خریداری کنید باید با دو جز اصلی آن یعنی تیغه و موتور آشنایی داشته باشید. انواع کرکره برقی مغازه توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند که بهترین آنها آکزر، جگوار و آکرول است. با رعایت نکات مهمی که در این مطلب به آن اشاره کردیم می‌توانید بهترین کرکره برقی برای مغازه خود را خریداری کنید.

درب کرکره برقی مغازه به نگهداری و مراقبت ویژه نیاز دارد و در صورتی که این کار را به درستی انجام ندهید با مشکلات جدی روبرو خواهید شد. در مجموعه جنرال در انواع تیغه کرکره تک پل، دو پل، سه پل برای شما مشتریان عزیز ارائه شده است. شما می‌توانید ب کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از مشورت متخصصان بهره ببرید.

سؤالات متداول

  • کدام مدل کرکره برقی برای مغازه کوچک مناسب است؟

شما می‌توانید از انواع تیغه‌های کرکره برای مغازه‌های کوچک استفاده کنید. همچنین نیازی نیست برای خرید موتور کرکره هزینه زیادی پرداخت کنید. کارشناسان جنرال در با توجه به محل مغازه شما و هدفتان از تهیه کرکره برقی، شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • آیا کرکره برقی امن است؟

برخلاف تصور عموم بهترین کرکره برقی برای مغازه امنیت بالایی دارد و با استفاده از تیغه‌های فولادی آلومینیومی ساخته می‌شود.

  • قیمت کرکره برقی مغازه چند است؟

قیمت کرکره برقی مغازه به عوامل مختلفی مانند نوع تیغه به کار رفته در آن، ابعاد کرکره، مدل آن، نوع موتور کرکره برقی و تجهیزات به کار رفته در آن بستگی دارد؛ بنابراین نمی توان قیمت واحدی برای کرکره برقی مغازه مشخص کرد. برای آگاهی کامل از قیمت کرکره مغازه ، ویژگی ها و مشخصات آن حتما با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

 

درباره مهدی شعبانی

من مهدی شعبانی رئیس هیئت مدیره جنرال در هستم؛ به خاطر سابقه 10 ساله‌ام در زمینه کرکره برقی و درب اتوماتیک همیشه مقالات سایت رو بازنگری میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *