همه چیز راجع به کرکره برقی

مرور کلی بر انواع موتور کرکره برقی

barzante

مرور کلی بر انواع موتور کرکره برقی_درب اتوماتیک رول آپ

چگونه یک انتخاب موتور کرکره برقی خوب داشته باشیم ؟

همانطور که میدانید موتور از مهمترین قطعات مورد استفاده در هر نوع کرکره برقی_درب اتوماتیک رول آپ است طوریکه نقش مهم تیغه و موتور کرکره برقی در بین دیگر لوازم آن بسیار قابل لمس است.

در یک سیستم درب اتوماتیک کرکره ای میتوان از یکی از دونوع موتور کرکره برقی ساید یا توبلار استفاده کرد .موتور منسوخ شده ای همچون موتور سانترال کرکره اتوماتیک نیز وجود دارد که استفاده از آن بسیار ناچیز است.

موتور های ساید کرکره برقی عموما دارای توانهای بالاتری نسبت به موتورهای توبلار کرکره برقی دارند بنابراین در محل های پر رفت و آمد ،یا برای درب های بزرگ استفاده می شوند.

با تجرب های که شرکت درب اتوماتیک جنرال در در نصب انواع درب اتوماتیک دارد درب هایی با دهنه ی بزرگتر از ۱۳ متر مربع چه کم تردد و چه پر تردد استفاده از موتور ساید کرکره برقی توصیه می گردد زیرا در دهنه ی بزرگ مجموع وزن تیغه ها زیاد خواهد شد ودر صورت استفاده موتور توبلار کرکره برقی  احتمال “آسیب رسیدن به موتور بالا خواهد رفت

اگر موتور کرکره برقی ساید قوی تر و مطمئن تر است  چرا از موتور توبلار استفاده کنیم؟

همه چیز به انتظاراتی که شما از درب اتوماتیک خود دارید بستگی دارد .

آیا محل کار شما یک مغاره است که صبح در را باز کرده و شب آنرا می بندید؟آیا درب مغازه شما بسیار بزرگ است؟یا مرکز خدماتی و سیار هستید که باید دائما درب را بسته و به سراغ سفاراشات خود بروید؟

اگر درب مغازه یا پارکینگ شما کوچک است می توانید از موتور توبلار  استفاده کنید ،کمتر هزینه پرداخت کنید اما درب اتوماتیکی داشته باشید که سالها بدون مشکل برایتان کار کند .

برای درک بهتر با کمی مبالغه استفاده از موتور ساید برای یک درب کم رفت و آمد  و کوچک مثل گذاشتن نور افکن یک بزرگراه در یک اتاق ۳*۴ یا استفاده از موتور جت برای یک کامیون است

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *