مقالات آموزشی

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

سیمکارت + ریموت

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) :

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) ویژگی کنترل از طریق سیم کارت و ریموت را برای شما فراهم میکند این محصول اولین و کوچکترین درب بازکن در کشور میباشد .

میتوانید گزارشات و وضعیت دستگاه را به ساعت و تاریخ میلادی و شمسی مشاهده نمایید .

درب بازکن سیموت بتا یکی از محصولاتی است که در 👈بازکردن کرکره برقی بدون ریموت👉 نقش مهمی دارد.

امکانات:

• قابلیت کنترل از طرق تلفن همراه و ریموت
• قابلیت استفاده از دو زبان فارسی و انگلیسی
• حافظه برای نگهداری شماره افراد مجاز تا ۲۵۰ نفر
• قابلیت تنظیم ۲۵۰ ریموت لرنینگ (۲۰۰۷ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۶ )
• قابلیت استفاده از دو تقویم میلادی و شمسی
• قابلیت دریافت گزارش به همراه زمان دقیق عملیات
• قابلیت تنظیم زمان سیستم با ارسال پیامک
• ارتباط با دستگاه از تمامی نقاط جهان
• استفاده همزمان از ریموت و یا نرم افزار
• عملیات باز کردن درب فقط با یک Miss Call
• با برقراری تماس درب کمتر از ۳ ثانبه باز خواهد شد.
• قابلیت نصب بر روی انواع درب ها ( اتوماتیک ، کرکره برقی ، جک پارکینگی )
• قابلیت گزارش به مدیر دستگاه زمان استفاده از ریموت
• همخوانی با سیم کارت های ایرانسل ، همراه اول و تالیا
• حذف آسان افراد در صورت جابجایی
• حذف آسان افراد مختلف در چند ثانیه
• نرم افزار اندروید وIOS

نحوه اتصال و سیم بندی درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) :

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

نحوه عملکرد دستگاه

پس از سیم بندی مناسب و قرار دادن سیمکارت، تغذیه مدار را وصل نمایید در زمان روشن بودن دستگاه از قرار دادن سیم کارت جداً خودداری نمایید. پس از مدت کوتاهی دستگاه راهاندازی شده و بعد از شناسایی شبکه، NET LED هر ۳ ثانیه ۱ چشمک و SYS LED هر ثانیه یک چشمک میزند.

مدیر سیستم با اولین تماس

با زدن کلید لرن به مدت دو ثانیه چراغ Sys Led برو روی برد شروع به چشمک زدن میکند ( هر ۰٫۵ ثانیه یک چشمک ) اولین تماسی که بعد از چشمک گرفته شود دستگاه آن شماره را به عنوان مدیر سیستم شناسایی میکند . دستگاه شماره گرفته شده را رد میکند و یک پیام به عنوان رمز برای مدیر ارسال میکند . حال دستگاه به وسیله ی نرم افزار و یا جدول دستورات آماده به کار میباشد .
پس از برقرار شدن تماس، دستگاه تماس را رد نموده
تذکر : در صورتی که شماره ی جدیدی به عنوان مدیر بر روی دستگاه ثبت شود یک پیام حاوی تغییر مدیر و شماره جدید را به شماره ذخیره شده قبل گزارش مینماید .

روش کد دهی ریموت

با زدن کلید لرن به مدت دو ثانیه چراغ Sys Led برو روی برد شروع به چشمک زدن میکند ( هر ۰٫۵ ثانیه یک چشمک ) اولین دکمه ای که بر روی ریموت زده شود ریموت کد دهی میشود .

اگر در حین کد دهی دکمه A ریموت زده شود رله شماره یک با کلید A و رله شماره دو با کلید B تنظیم خواهد شد و اگر کددهی با کلید C زده شود رله شماره یک با C و رله شماره دو با D تنظیم خواهد شد.
اگر رله شماره دو در حالت ON/OFF باشد با اولین فشار کلید A و B ریموت رله فعال و غیر فعال میشود.

لطفا موارد زیر را در مورد درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) مورد توجه قرار دهید :

۱٫ پیام های تبلیغاتی را غیر فعال کنید.
۲٫ لطفا سیم کارت خود را از شماره تلفن ذخیره شده و پیامک ذخیره شده خالی کنید.
۳٫ در صورت استفاده از اپراتور ایرانسل با ارسال یک پیام خالی به ۳۹۴۱ سرویس اعلام باقیمانده شارژ را غیر فعال نمایید.(سیم کارت اعتباری)

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

دستورات دستگاه

رمز عبور دستگاه همواره ۱۲۳۴ میباشد لطفا بعد از نصب دستگاه رمز آن را تغییر دهید .
دستگاه به هیچ عنوان حساس به حروف کوچک و بزرگ نمیباشد و فرمانها از چپ به راست میباشند.

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) دستگاهی است که میتوان به انواع درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، راهبند و … وصل کرد در زیر نمونه ای از نحوه اتصال سیموت را به مرکز کنترل درب بازکن ملاحظه میکنید.

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

شرکت جنرال دُر به منظور سهولت شما مشتریان و همکاران گرامی توصیه میکند از نرم افزار گوشی های هوشمند سیموت که از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی میکند استفاده کنید.

این نرم افزار را میتوانید به صورت رایگان از مارکتهای مختلف دانلود و نصب کنید.

دستور عملهای درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE) در جدول زیر قابل مشاهده میباشد.

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

نمونه هایی از گزارش درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

کارشناسان ما همواره آماده مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب بهتر شما میباشند .

کانال تلگرام شرکت جنرال دُر : https://t.me/generaldoor

درباره حسین کافی

من حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال دُر، در این شرکت فعالیت می‌کنم.

دیدگاهی در مورد “درب بازکن سیموت بتا (SIMOTE)

  1. احمدی گفت:

    like

    1. superadmin گفت:

      mersi

  2. ناشناس گفت:

    احسنت

    1. superadmin گفت:

      خواهش میکنم

  3. nima گفت:

    big like

    1. superadmin گفت:

      TnQ

    2. Reza گفت:

      درود
      عیدتون مبارک
      دریک مجتمع مسکونی حدود۸ماهه ازسیموت استفاده میکنیم وبسیارراضی هستیم
      وقتی با تلفن می‌خواهیم درو باز کنیم دو شبه که پیغام میده دستگاه مورد نظر خاموش است آیا بایستی سیم کارت دائم مون رو شارژ کنیم؟
      مشکلش چیه؟

      1. حسین کافی گفت:

        لطفا برای راهنمایی و رفع مشکل با بخش فروش شرکت تماس بگیرید
        09036805271

    3. Reza گفت:

      ظاهراً کانال تلگرام تون یکطرفه س وامکان ش نیست مادرانجاپیام بزاریم!
      و تقاضای راهنمایی داشته باشیم

      1. حسین کافی گفت:

        سلام دوست عزیز جهت ارتباط با ادمین کانال با @gnrldoor و یا شماره 09036805271 در ارتباط باشید

  4. مهدی گفت:

    با سلام سیموت یه محصول خیلی عالی بود که من چندجا نصب کردم و خیلی راضی بودن مشتریا ازش
    ممنون از سایت خوبتون که این محصول با کیفیت رو برای فروش ارایه دادین

    1. superadmin گفت:

      سلام و عرض ادب ؛ محصول بسیار کارآمد و محبوبی میباشد.
      از اینکه از سایت ما بازدید نمودید بسیار سپاسگذاریم .

  5. حسین گفت:

    سلام
    محصول سیموت رو به تازگی خریداری کردم ولی در نصبش به مشکل خوردم امکانش هست راهنمایی کنید در سیم بندی این محصول.
    واینکه آیا به درب بازکن آیفن میشه نصبش کردیاخیر؟؟؟

    1. superadmin گفت:

      سلام و عرض ادب ؛
      لطفا برای دریافت کاتالوگ سیموت به شماره ۰۹۰۳۶۸۰۵۲۷۱ در تلگرام پیام بفرستید. ممنون

      1. حسین گفت:

        ممنون

  6. علی گفت:

    سلام .ایا بردهای فول ساید بتا رو میشه به ایفونهای د ب باز کن وصل نمود و چطور؟
    اگه نمیشه وصل کرد ایا بردی برای وصل کردن رولاپ به آیفون موجود هست؟

  7. امیر گفت:

    سلام وخسته نباشید قیمت این محصول چقدره ؟

    1. حسین کافی گفت:

      سلام موجودی انبار برای این محصول در حال حاضر 0 است لطفا از طریق لینک با واحد سفارشات در ارتباط باشید @gnrldoor

  8. احسان گفت:

    سلام، من قبلا بیست شماره رو اد کردم، وتازگی ها خواستم شماره دیگه رو اد کنم نشد، پیام شملره وروذی نامعتبر می باشد اومد، چیکار کنم که شماره تلفن جدید رو اد کنم و سیمت عمل کنه

    1. حسین کافی گفت:

      همراه عزیزسلام؛
      لطفا با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید تا همکاران فروش راهنماییتون کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *