همه چیز راجع به کرکره برقی

برق اضطراری کرکره برقی

برق اضطراری کرکره برقی ( UPS )

برق اضطراری کرکره برقی به وسیله دستگاهی به نام UPS ( یو پی اس ) انجام میگیرد ، کار UPS بدین صورت است که بلافاصله بعد از قطع جریان برق شهری ups جایگزین برق شهری شده و ولتاژ مورد نیاز موتور را تامین میکند.

برق اضطراری کرکره برقی ( یو پی اس ها ) از تعداد باطری هایی که به صورت سری به هم وصل شده اند ، ساخته شده اند. بدیهی است که در هنگام خرید UPS توان مصرفی و آمپراژ مورد نیاز و همچنین ساعت مصرف بسیار حائز اهمیت است. یو پی اس ها در مارک های مختلف، با توانهای مختلف، به بازار عرضه می شوند. در زیر نحوه نصب آنها را خواهید دید.

برق اضطراری کرکره برقی

بصورت استاندارد یو پی اس در برخی مدل های موتور ساید کرکره برقی بصورت فابریک تعبیه شده است. همانطور که می دانید موتورهای کرکره برقی ساید در رنج ها ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ ، ۷۵۰ ، ۸۰۰ ، ۱۳۰۰ و ۱۵۰۰ کیلوگرم تولید می شود که طبق یک استاندارد بین المللی موتور های ساید ۳۰۰ ، ۵۰۰ و ۷۵۰ کیلوگرم هم تولید میشوند.

موتور های بدون یو پی اس با ولتاژ ۲۲۰ کار می کنند و در نتیجه برای تامین یو پی اس می بایستی از UPS های ۲۲۰ ولت استفاده نمایید که به دلیل قیمت بالای آن صرفه اقتصادی ندارد.

مراحل نصب برق اضطراری کرکره برقی

برق اضطراری کرکره برقی

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید محل قرار گیری یو پی اس مابین پریز برق و مدار فرمان کرکره می باشد. یو پی اس را در فضایی، دور از دسترس و در مکان خنک نصب کنیدتا طول عمر باطری ها بالا روند.

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید برای نصب یو پی اس باید برق شهری را به in (ورودی) و out (خروجی) یو پی اس را به مدار فرمان نصب کنید.


جهت کسب اطلاعات کامل از طریق زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۷ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۴

سایت های مرتبط: www.akzar.com  , www.generaldoor.mihanblog.com , www.generaldoor.blogfa.com

لینک عضویت کانال ارتباطی ما : https://t.me/generaldoor

 

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *