معرفی برند مجموعه آکزر

برند آکزر به شماره ثبت 319923 یک برند معتبر در زمینه پروفیل های آلومنیومی ، بالاخص پروفیل های درب اتوماتیک است

این برند از ترکیب کلمات AK (Arak) و ZAR  (Zarin) تشکیل شده است تا بتواند محصولاتی زرین به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند

برند اکزر

چرا برند آکزر بهتر است؟

تضمین کیفیت

تمامی محصولات ما مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و توسط کارشناسان مجرب مجموعه تایید شده است.

خدمات مشتری

آکزر قادر به ارائه راه حل های سفارشی برای نیازهای هر مشتری است و تعهد قوی به پشتیبانی پس از فروش دارد.

خطوط تولید فعال

خطوط تولید و تجهیزات ما به ما این امکان را می دهد که ماهانه بیش از 400 تن پروفیل تولید کنیم.

شرایط پرداخت انعطاف پذیر

ما درآکزر شرایط پرداخت منعطف را برای همه مشتریان ارائه می دهیم.

لجستیک راحت

محصولات در آکزر از طریق شرکت های حمل و نقل قابل اعتماد و با تجربه به مشتریان می رسد.

برنامه انبار

برنامه ریزی دقیق ما برای انبارها به ما این امکان را می دهد که سفارشات شما را برای ارسال آماده کنیم و در اسرع وقت به دست شما برسیم.

داستان شرکت اکزر

داستان برند آکزر

کرکره های برقی و درب های اتوماتیک  در گذشته قابل دسترس برای همگان نبوده است. همانطور که تا همین یک قرن پیش اتومبیل از آن دست کالاهای لوکسی بود که کمتر کسی حتی خواب داشتنش را هم می دید، کرکره های برقی هم  تا 15 سال پیش بسیار کمیاب و متعلق به طبقه ثروتمند بود. وقتی در سال 1388 در حین خروج از پارکینگ و بستن  درب منزل خودرو شخصی من به سرقت رفت، تصمیم به تغییر کاربری کارخانه از شیشه سکوریت به کرکره برقی گرفتم.

علی رغم سختی های موجود و جو رقابتی در بازار، تصمیم  گرفتم تا تیغه کرکره های را روانه بازار کنم که اولا کیفت مطلوب داشته باشد و نقایص سایر تیغه کرکره ها را نداشته باشد و دوما قیمت مناسب تری داشته باشد تا همگان توانایی دسترسی به آن را داشته باشند.

برند آکزر که -مانند نامش همچون زر میدرخشد- نامیست که برای تیغه های کرکره برقی خود انتخاب کردم. از ابتدای تولد این برند، همواره تلاش بودم که رضایت مشتریان را جلب کرده و تیغه هایی با حداقل سرو صدا و امنیت و دوام بالا و در عین حال زیباف روانه بازار کنم.

برای دستیابی به این مهم ما از دانش روز دنیا و متخصان حرفه ای دعوت به عمل آوردیم  تا بتوانیم تیغه کرکره های با کیفیتی را تحت برند آکزر به مشتریان عرضه کنیم.

تیغه های آکزر برای افزایش مقاومت و طول عمر در سه نوع تک پل و دوپل و سه پل تولید میشوند تا با توجه به نیاز مشتریان، خواسته های آن ها برآورده شود.

با تلاش فراوان و اولویت قرار دادن نیاز مشتریان، امروزه  برند آکزر یکی از برند های قابل اعتماد در زمینه درب های اتوماتیک است و قادر به پاسخگویی به طیف عظیم مشتریان می‌باشد.

محصولات آکزر

هدف آکزر

آکزر همیشه به دنبال پیشرفت در فرایند های مدیریت کیفیت و بهینه کردن محصولات خود برای مشتریان و بازارهای جدید است.