مقالات آموزشی

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد چقدر در می آید؟

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد چقدر است؟

در برخی موارد لازم است که شیشه سکوریت با استفاده از پایه مخصوص به زمین متصل شود. این بار که به پاساژهای بزرگ و معروف رفتید به نرده های شیشه ای آن با دقت نگاه کنید، این شیشه های سکوریت با استفاده از پایه نگهدارنده به زمین متصل شده اند.

اگر می خواهید قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد را بدانید ابتدا باید با انواع و کاربرد آن آشنا شوید؛ سپس از قیمت انواع پایه شیشه سکوریت اطلاع پیدا کنید. نصب شیشه سکوریت در مشهد بدون پایه مخصوص امکانپذیر نیست.

برای اطلاع از 👈لیست قیمت شیشه سکوریت 👉کلیک کنید.

پایه شیشه سکوریت چیست؟

پایه یکی از ضروری ترین یراق آلات برای نصب انواع شیشه سکوریت است. بدون تهیه پایه شیشه سکوریت نمی توانید آن را در محل موردنظر اجرا کنید. این پایه باید از جنسی مناسب و مقاوم باشد تا بتواند وزن شیشه سکوریت را تحمل کند. جنس پایه بر قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد تأثیرگذار است.

معمولاً پایه های شیشه سکوریت را از فلز باکیفیت مانند استیل یا آهن گالوانیزه می سازند تا در برابر فشارهای وارد ایستایی و تحمل کافی را داشته باشد. به کمک این بست ها می توان نیروهای وارده را به پایه منتقل کرده و فشار از روی شیشه سکوریت برداشت.

انواع پایه شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت در مشهد با استفاده از انواع پایه امکانپذیر می شود. این پایه ها به صورت یکپارچه یا چندبخشی تولید می شوند و وظیفه آن ها اتصال شیشه سکوریت به زمین یا دیوار است. همچنین این پایه ها نقشی پر رنگ در استحکام شیشه سکوریت در  برابر فشارهای وارده دارند.

آیا می دانید 👈باز کردن کرکره برقی بدون ریموت👉 چگونه است؟

 

قیمت پایه شیشه سکوریت

پایه های مختلف شیشه سکوریت

پایه های شیشه سکوریت را بر اساس شکل ظاهری و کاربردشان به صورت زیر دسته بندی می کنند:

1) پایه نصب از بغل شیشه سکوریت

از پایه نصب از بغل شیشه سکوریت برای اتصال شیشه به شیشه، دیوار یا زمین استفاده می شود. این پایه که با نام چپغی یا پایه استیل 45 درجه نیز در بازار شناخته می شود معمولاً در مکان هایی به کار برده می شود که می خواهیم شیشه با دیوار یا زمین فاصله داشته باشد.

برای نصب شیشه سکوریت در مشهد به کمک این پایه باید بر روی شیشه یک جاساز ایجاد شود پس باید محل جاساز را به کارخانه اعلام کنید. معمولاً پایه نصب از بغل شیشه سکوریت را از استیل 304 می سازند که در برابر رطوبت مقاوم است به همین دلیل این پایه برای اجرای شیشه سکوریت حتی در استخر و حمام نیز مناسب است.

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد با توجه به نوع آن مشخص می شود. انواع بست چپغی شیشه سکوریت یا بست اسپایدری عبارت اند از:

  • بست چپغی قابل تنظیم
  • بست چپغی شیشه به شیشه با دو بازو متحرک
  • بست چپغی شیشه به دیوار با دو بازو متحرک
  • بست چپغی شیشه به دیوار با یک بازو متحرک

2) پایه شیشه خور

پایه شیشه خور یا اسپیگوت نگهدارنده شیشه سکوریت است که برخلاف مدل چپغی، یکپارچه نیست. این پایه بر روی زمین نصب می شود و سپس شیشه سکوریت در میان آن قرار می گیرد. ارتفاع این پایه از 15 تا 20 سانتی متر بوده و با آلیاژهای مختلف ساخته می شود.

پایه شیشه خور استیل بهترین و مرغوب ترین پایه شیشه سکوریت است که اکثرا از آن برای اتصال شیشه سکوریت به زمین استفاده می کنند. تعداد پایه های اسپیگوت به نوع شیشه، ضخامت، طول و عرض آن بستگی دارد. هر چه تعداد پایه ها بیشتر باشد، قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد بیشتر خواهد شد.

قیمت شیشه پایه سکوریت با نصب در مشهد

پایه شیشه خور

در مورد معرفی 👈انواع درب اتوماتیک شیشه ای👉 بیشتر بخوانید.

3) پایه فیکس پوینت

اگر قصد فیکس یا ثابت کردن شیشه سکوریت بر روی سطوح مختلف را دارید ما به شما پایه فیکس پوینت را پیشنهاد می کنیم. برای نصب شیشه سکوریت در مشهد به این پایه نیاز پیدا می کنید. اگر ابعاد پنل شیشه ای شما متوسط و کوچک باشد برای هر پنل به چهار بست نیاز دارید. 

این بست ها را می توان بر روی سطوحی مانند بتن، گچ، فلز و چوب نصب نمود. در هنگام انتخاب بست فیکس پوینت باید به ضخامت شیشه سکوریت خود توجه کنید. در مشخصات این پایه ذکر شده است که برای شیشه سکوریت با چه ضخامتی مناسب است.

کاربرد پایه شیشه سکوریت

از پایه شیشه سکوریت در اماکنی مانند مراکز خرید، فرودگاه ها، مراکز درمانی، مؤسسات آموزشی و سایر فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود. این پایه به شما کمک می کند تا موارد زیر را نصب و اجرا کنید:

  • پله های شیشه ای 
  • جان پناه شیشه ای 
  • نرده شیشه ای 
  • حفاظ شیشه ای بالکن، تراس یا پشت بام
  • شیشه مغازه ها 
  • ویترین فروشگاه ها
  • جداکننده ها و پارتیشن های شیشه ای 
  • درب و پنجره شیشه سکوریت 
  • آسانسورها

مراحل نصب شیشه سکوریت در مشهد

نصب شیشه سکوریت

نیروی متخصص برای نصب شیشه سکوریت

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد به محل اجرا و شرایط آن بستگی دارد. به طور کلی باید مراحل زیر برای نصب شیشه سکوریت به کمک پایه انجام شود:

  1. ابتدا باید فضایی که می خواهید پایه را بر روی آن نصب کنید، صاف و تراز شود. زیر پایه نباید به هیچ عنوان برآمدگی و ناصافی وجود داشته باشد.
  2. پس از آن از لیزر برای مشخص کردن محل نصب پایه استفاده می شود.
  3. حالا باید با استفاده از ابزاری مانند دریل، کف یا زیر پایه را سوراخ نمود.
  4. در مرحله بعد باید شیشه سکوریت را در داخل پایه قرار دهید. اگر پایه ها در یک ردیف قرار نداشته باشند به شیشه سکوریت فشار وارد شده و از استحکام آن کم می شود.
  5. در نهایت باید لاستیک های ضربه گیررا نیز نصب کرد.
  6. یک نصاب حرفه ای به شما کمک می کند تا پیچ های تنظیم فشار را نیز به درستی بر روی پایه قرار دهید. این پیچ ها در جاسازهایی که بر روی شیشه سکوریت در نظر گرفته شده است، قرار می گیرند.   

  عوامل مؤثر بر قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد

قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد با توجه به عوامل زیر تعیین می شود:

  • جنس پایه شیشه سکوریت: اگر پایه شیشه سکوریت از استیل ساخته شده باشد قیمتی بالاتر دارد اما مقاومت آن در برابر آب و رطوبت بیشتر است.
  • ارتفاع پایه: هر چه ارتفاع پایه اسپیگوت بیشتر باشد، قیمت بالاتری در بازار دارد.
  • تعداد پایه های موردنیاز: باید بررسی کنید که برای نصب شیشه سکوریت در مشهد به چه تعداد پایه نیاز دارید. تعداد پایه ها به نوع، ضخامت، طول و عرض شیشه بستگی دارد.

پاسخ نهایی برای قیمت پایه شیشه سکوریت  با نصب در مشهد

برای نصب شیشه سکوریت در مشهد به پایه های نگهدارنده نیاز پیدا می کنید. این پایه ها برای نصب شیشه به شیشه، دیوار یا زمین مناسب هستند. پایه نصب از بغل، پایه شیشه خور و پایه فیکس پوینت از پرکاربردترین محصولات در دسته 👈یراق آلات شیشه سکوریت 👉هستند.

عواملی مانند جنس پایه، ارتفاع آن و تعداد موردنیاز بر قیمت پایه شیشه سکوریت با نصب در مشهد تأثیر می گذارند. ما در جنرال در نه تنها بهترین و مرغوب ترین پایه های نگهدارنده شیشه سکوریت را به شما عرضه می کنیم بلکه با حذف واسطه ها، خریدی مناسب و مقرون به صرفه را برای شما امکانپذیر کرده ایم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *