درب اتوماتیک شیشه ای

معرفی انواع درب اتوماتیک شیشه ای

راهنمای کامل خرید درب اتوماتیک شیشه ای (معرفی کامل انواع درب اتوماتیک شیشه)

انواع درب اتوماتیک شیشه ای در سال‌های اخیر با ورود هر چه بیشتر تکنولوژی به زندگی روزمره، جای خود را به عنوان وسیله کاملا رایج در اماکن و بناهای عمومی و خصوصی باز کرده است؛ این در حالی ست که در دهه‌های گذشته درب اتوماتیک کمتر به عنوان یک وسیله ضروری و همیشگی مورد استفاده قرار می‌گرفت و بیشتر همراه خود جنبه های اختصاصی و تجملی در برداشت.

در مجموع درب اتوماتیک به انواع درب‌های اتوماتیک گاراژی و درب‌های اتوماتیک شیشه ای تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر در سطح شهر کمتر ساختمان مسکونی و تجاری را می‌توان یافت که از درب‌های اتوماتیک گاراژی جهت ورودی پارکینگ استفاده نکرده باشند و از طرف دیگر استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای نیز در اغلب املاک تجاری و اماکن عمومی و یا دفاتر شرکت‌ها و … کاملا همه گیر شده است و به جزئی جدایی ناپذیر از بنای امروزی تبدیل گشته است؛ حداقل ۱۰۰۰۰ واحد طی یک سال در هتل‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های اداری نصب می‌شود.

برای دین لیست قیمت انواع فریم و درب های شیشه سکوریت و یراق آلات شیشه سکوریت روی لینک ها کلیک کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک

درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع بسیاری تولید می‌شوند و به همین خاطر اولین سوالی که برای خریداران ایجاد می‌شود این است که چه دربی را بخرم و کدام یک از این مدل های برای من مناسب تر است؟ سوال کامل درستی است و در پاسخ باید بگوییم که شما تنها زمانی می‌توانید به درست ترین نتیجه برای انتخاب در میان حجم انبوهی از انواع درب اتوماتیک شیشه ای برسید که تمام مدل های مختلف و کاربرد آن ها را به درستی درک کرده باشید؛ از همین رو این مقاله با هدف کسب آگاهی عمیق شما برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه ای جمع آوری شده است و در آن تمام موارد را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

معرفی درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دارای مشخصه های مختلفی است که بعنوان معیار های سنجش کیفیت و کارایی درب مورد استفاده قرار میگیرد. از مهمترین این مشخصه ها می توان به سرعت باز و بسته شدن، بیشترین نرخ تردد، کیفیت و دوام اجزای درب اتوماتیک (کیس، چشمی، موتور و …)، ظاهر زیبا، نوع فریم مورد استفاده، کیفیت شیشه (وابسته به کارخانه ی تأمین کننده شیشه) و از همه مهمتر خدمات پس از فروش جامع و سریع شرکت ارائه دهنده ی آن اشاره نمود.

درب اسلایدینگ اتومات

درب اتومات اسلایدینگ

درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

 

درب های اتوماتیک اسلایدینگ نوع خاصی از درب ها اتومانیک شیشه ای هستند و در میان انواع درب اتوماتیک شیشه ای از محبوبترین و پروفروش ترین ها به شمار می‌آیند. برای آشنایی بیشتر با این درب ها نیاز است که ابتدا ویژگی ها و نقات مثبت آن را بشناسید.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

  1. حداکثر تحمل وزن درب ۱۵۰ کیلو گرم
  2. شروع محدوده سرعت ۷m/-0.4 (قابل تنظیم )
  3. پایان محدوده سرعت ۶m/-0.3 (قابل تنظیم )
  4. محدوده باز کردن درب ها (قابل تنظیم ) از ۵s تا۱۰s ( 5s استاندارد )
  5. منبع تغذیه ۲۲۰VAC±۱۰%,۵۰HZ ,10A
  6. حفاظت امنیت Ip23

مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ مزیت های بسیار زیادی دارند که بخشی از این مزیت ها را در قسمت پایین آورده ایم.

  • سرعت بالای درب اتوماتیک
  • ظاهر زیبای درب اتوماتیک
  • خدمات پس از فروش ممتاز درب اتوماتیک
  • قابلیت اتصال به سیستم کنترل حریق و سیستم کارتخوان درب اتوماتیک
  • قفل الکترومکانیکی بسیار قوی این درب باعث افزایش امنیت میشود
  • دارای باطری پشتیبان برای مواقع ضروری (قطع برق)
  • دارای فریم های آلومینیومی در رنگهای متنوع و دلخواه برای چارچوب درب اتوماتیک
  • کیفیت شیشه سکوریت عالی و نصب زیبا توسط تکنسن های کار آزموده
  • امکان اضافه کردن کارت هوشمند جهت ورود و خروج مخصوص درب های اتوماتیک دفاتر و اداره ها

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی مانند دربهای کشویی عادی است با این تفاوت که از لحاظ ظاهر این درب به صورت مثلثی طراحی و ساخته می شود. استفاده این نوع سیستم در زیبایی ورودی ساختمانهایی که دارای معماری با نماهای خاص می باشد موثر است.

هر چند استفاده از این دربها معمولا سلیقه ای است و از لحاظ مکانیزم عمل و تجهیزات شبیه درب های کشویی است؛ اما مواردی همچون ورودی هایی که در کنج قرار گرفته اند یا ورودی آنها کج می باشد یا فضاهایی که معماری آنها بر  اساس زاویه های متعدد است می توانند در استفاده ازین درب‌ها مزید بر علت باشند. گاهی اوقات برای ورودی  از دو درب اتوماتیک استفاده می شود استفاده از دربهای مثلثی برای درب داخلی نیز مرسوم است.

این مدل به صورت کشویی مثلثی باز و بسته می شود و جهت مکان هایی که دارای نمای خاص و زاویه مهندسی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت درب های کشویی فضای کمتری را اشغال و عرض بازشوی آن نیز بیشتر از درب های کشویی ساده است.

درب مثلثی اتومات

درب مثلثی شیشه ای اتومات

موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی در محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود که در موارد زیر به چند مورد از مکان‌های رایج برای استفاده از آن اشاره کرده ایم.

* هتل ها
* بانکها
* فرودگاه ها
* بیمارستان ها
* مراکز عمومی
* اماکن تفریحی
* اماکن دولتی
* فروشگاه های زنجیره ای
* ایستگاه قطار شهری

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

 در میان تمام انواع درب اتوماتیک، درب‌های اتوماتیک شیشه ای مثلثی دارای مزایا زیر هستند و این وجه تمایز آن ها از دیگر موارد است.

_ باطری بک آپ با قابلیت باز و بسته کردن درب به تعداد ۳۰۰ مرتبه در زمان قطع برق.
– قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها.
– سنسورهای حساس به حرکت با قابلیت تشخیص حرکت افراد و قابل تنظیم ازcm30 تا cm280 با تنظیم حساسیت عملکرد ورود و خروج افراد.
– این دربها با سیستم متحرک زاویه دار ساخته شده و برای مکانهایی زاویه دار با معماری خاص پیشنهاد می گردد.
– مقطع قابل تعویض ریل از جنس استیل ضد خش و آنادایز شده و لاستیک صدا گیر.
– دارای غلطکهایی با روکش رزین، متحرک با طول عمر بالا جهت حرکتی روان و آسان.
– ورود و خروج راحت و آسان که در جلوگیری از اتلاف انرژی نقش بسزایی دارند.
– این سیستم از تابش مستقیم و شدید نور به داخل جلوگیری می کند.
– دارای سیستم هشدار دهنده (امنیت در مسیر باز و بسته شدن).
– قابلیت اتصال به سیستم های Access control.
– توسعه و تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

تفاوت درب اسلایدینگ و درب شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی نیز عملکردی مشابه دربهای اتوماتیک کشویی اسلایدینگ sliding است، با این تفاوت که از لحاظ عرض باز شو حدودا سه دوم عرض کل دهنه بازشو مفید می باشد. در این سیستم برای هر لنگه ثابت دو لنگه متحرک نصب می شود که درآن لنگه دوم متحرک با نصف سرعت لنگه اول حرکت مینماید تا بصورت هماهنگ به روی لنگه ثابت قرار گیرد.

این درب‌ها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند؛ در این درب‌ها استفاده از شیشه های ۱۰ میلیمتر و ۲۰ میلیمتر امکان پذیر است. انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع و همچنین با نصب سیستم های کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکان پذیر است و آن‌ها را قادر به کنترل ورود و خروج ها می سازد.

وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی برای استفاده درست، جلوگیری از اتلاف انرژی و زیبایی منحصر به فرد درب‌‎های اتوماتیک تلسکوپی است.

مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی

  • مناسب فضاهای کم عرض
  • قابلیت نصب برای دربهای تا ارتفاع ۳ متر
  • دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  • دارای میکروکنترلر هوشمند و قابلیت تنظیم برای کاربران
  • دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها
  • دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
  • قابلیت نصب برای فضاهای با عرض ۶ متر با ۲/۳ بازشو مفید
  • دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخهای پلیمری
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • سرعت بالا در باز و بسته شدن درب
  • سیستم کاملا مودولار
  • تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

این سیستم درب اتوماتیک در مکانهایی که به نسبت عرض دهنه نیاز به عرض بازشوی بیشتری هست مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از ۸۰ درصد عرض دهنه بازشو مفید است؛ علاوه بر  این استفاده از این درب ها می تواند باعث نگهداری انرژی داخل محوطه شود و معمولا برای ورودی هایی با طول کمتر از ۲ متر مناسب است. مکانیزم عملکرد دربهای تاشو باعث می شود تا با نرم ترین حالت وصدای ناچیز کار کند.

شما احتمالا این درب ها را در ورودی بخش های بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات و ساختمان‌های خصوصی قبلا دیده‌اید؛ اگر مایلید بدانید چرا بعضی مشتریان این درب‌ها را برای ساختمان خود انتخاب کردند، باید بدانید که این درب‌ها مناسب ترین درب‌ها برای معابر کوچک و پر تردد هستند و ازسرعت عمل، زیبایی ظاهر و زیبایی عملکرد برخوردارند؛ علاوه بر زیبایی و عرض قابل استفاده زیاد درب همین سرعت عمل درب باعث استفاده فراوان این درب در بیمارستان‌ها شده است؛ باز و بسته شدن  این درب شاید بسته شدن بالهای یک عقاب را برای شما یاد آور شود زیبا، سریع، قدرتمند!

درب تاشو اتوماتیک چگونه کار میکند

درب تاشو اتوماتیک چگونه است

مشخصات درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

 درب فولدینگ به روش نصب از رو و یا خطی قابل نصب است. درب اتوماتیک تاشو در عرض ۲ تا ۴ ثانیه باز شده و از لحاظ سرعت به اندازه یک متر بر ثانیه استاندارد شده است؛ پس در نتیجه میتوان خصوصیات درب های تاشو را این گونه شرح داد:
  • شعاع حرکتی که درب باز و بسته می شود را کم می کند و کار خودش را اجرا می کند و این عمل در مقایسه با درب های لولایی در مکان هایی که محدودیت فضایی وجود دارد.
  • در باز و بسته کردن درب اتوماتیک تاشو سرعت بالایی برخور دار است.
  • در مقایسه با درب اتوماتیک لولایی توان کمتری دارد.
  • وقتی صحبت از امنیت است می توان از درب تاشو استفاده نمود چون امنیت را تضمین می کند.
  • برای هر سلیقه درب تاشو مناسب و قابل پسند است؛ زیرا از لحاظ ظاهر و نوع فریم و شیشه شیک و زیبا طراحی شده است جنس درب تاشو از آلومینیوم درجه یک ساخته شده که هم نظر مشتری را جلب کند و هم ایمنی را تضمین نماید.
  • درب اتوماتیک تاشو برای رفت و آمد نیز نامحدود است.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

عملکرد این سیستم مشابه درب شیشه ای اتوماتیک کشویی عادی است؛ با این تفاوت که از لحاظ ظاهر این درب به صورت منحنی طراحی و ساخته می شود این دربها بسیار شبیه دربهای چرخان است.

این درب‌ها علاوه بر زیبایی کمک شایانی به تهویه مطبوع ساختمان می‌کند و باعث به حداقل رسیدن اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی ساختمان می‌شود؛ بنابراین میزان صرفه جویی انرژی در این درب‌ها علاوه بر زیبایی بلکه مقرون به صرفه بودن و علمی بودن این درب‌ها نیز است. جالب است که بدانید این درب‌ها در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین درب‌ها در میان مهندسان برای اجرای ساختمان های مدرن هستند.

درب گرد شیشه ای چگونه کار میکند

درب اتوماتیک گرد شیشه ای

به جهت نوع عملکرد این سیستم محدودیتی در میزان تعریض نیم دایره این نوع درب وجود ندارد و به این جهت تقریبا تمامی اشکال مورد درخواست مشتریان قابل ساخت است. معمولا استفاده از این نوع سیستم جهت معماری‌هایی که در آن از ترکیب‌های منحنی استفاده شده در زیبایی ورودی ساختمان بسیار موثر است.

ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک گرد

در قسمت زیر شما شاهد مزایا و ویژگی های این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای هستید.

تست خودکار

این سیستم در حالت شروع به کار خود به صورت کاملا اتوماتیک سرعت باز و بسته شدن درب، افزایش و کاهش شتاب درب، تنظیم فاصله کم سرعت را به صورت خودکار در حالت مطلوب قرار می‌دهد.

عملیات عیب یابی

این حالت یک نوآوری در سیستم‌های درب اتوماتیک در جهان است و به صورت اتومات هفت حالت خطای سیستم را عیب‌یابی می‌کند.

UPS قدرتمند

این سیستم دارای یوپی اس قدرتمند است و در صورت از کار افتادن ناگهانی منبع تغذیه درب به مدت ۳۰ دقیقه عملکرد طبیعی خود را ادامه می‌دهد.

عملکرد هم زمان

این درب به صورت اتومات و همزمان درب‌ها را باز و بسته می‌کند و از اتلاف وقت جلوگیری به عمل می آورد.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد مستقیم هوای داخل و خارج ساختمان جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد و علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع دربهای اتوماتیک است.

مزیت های درب‌ اتوماتیک شیشه ای گردان

تحت تأثیر قرار دادن ناظرین، نشان دادن نهایت سلیقه، و زیبایی را به خوبی به معرض نمایش قرار دادن از خصوصیات درب های اتوماتیک شیشه ای گردان می باشد. با استفاده از درب های اتوماتیک گردان مشتری ها و مهمان ها و بازدید کنندگان به همان آسانی که وارد ساختمان می شوند می توانند ساختمان را ترک کنند خواه اگر آن ها با دستها پر از وسیله داخل ساختمان شوند ویا با دست های خالی آنجا را ترک کنند یا بالعکس. این درب ها در زیبایی و برازندگی نمونه هستند از این رو آن ها برای دفتر مرکزی یک شرکت، هتل ها، مراکز خرید، فرودگاه ها، ساختمان های اداری و بانک ها مورداستفاده قرار می گیرد.

یک درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند یک درگاه ورودی با آسایشی بی مانند تسهیلات و ایمنی فوق العاده را تأمین کند که تقریباً هیچ ورودی دیگری مانند آن ها نمی تواند شرایط آب و هوایی و کاهش هزینه های انرژی را کنترل کند و نیز نمی تواند راحتی و آسایش را مانند آن ها ایجاد کند زیرا که به طور تمثیلی می توان گفت که آن ها در حاتی چون ( همیشه باز و همیشه بسته ) قرار دارند؛ در عین حال که همیشه باز هستند همیشه هم بسته هستند! به این صورت که یک درب گردان همواره در برابر عوامل ناخواسته خارجی مثل آلودگی و سر و صدا بسته است در حالیکه استفاده کنندگان می توانند به آسانی و بدون از بین بردن مزیت های دخیره سازی انرژی از درب عبور نمایند.

درب گردان اتوماتیک چگونه کار میکند

درب گردان اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای گردان ؛ ایجاد شرایط آب و هوایی مناسب

آیا یک فروشنده در نزدیکی درگاه ورودی ساختمان کار می کند؟ آیا یک سالن انتظار یا سراسرایی بدون عوامل نا مطلوب محیطی و عوامل ناخواسته آب و هوایی می خواهید؟ چیزی که در این موارد لازم دارید دمای هوای دلپذیر و یکنواختی می باشد که ایجاد آب و هوایی مناسب و مطلوب را در دااخل ساختمان ایجاد کند درب های اتوماتیک شیشه ای گردان به برآورده کردن این نیاز ها می پردارد و به شما در اداره کردن آب و هوای مطلوب و کار آمد در ساختمان کمک می کند بدین صورت که هوای تمیز و تر و تازه در داخل ساختمان باقی می ماند و سرو صدا و آلودگی های هوا مانند آلودگی ناشی از اگزوز ماشین و باد در بیرون از ساختمان می ماند.

در این درب ها به دلیل هماهنگی و همکاری بهینه ویژگی های امنیتی مختلفی که در داخل سیستم درب اتوماتیک قرار داده می شود ایمنی مورد نیاز به خوبی تأمین می گردد.از جمله آن ها می توان بخش محرکه دارای قدرت بالای ترمز دینامیکی ویژگی امنیتی آگاهی دهنده و زوایای گرد شده در تمامی نواحی پر خطر درب نام برد. درب های اتوماتیک شیشه ای گردان به فراخور مدل تجهیزات ایمنی لازم در مواقع اضطراری مانند دکمه های توقف اضطراری و دکمه هایی برای از کار انداختن درب اتوماتیک در شرایط اضطراری و امنیتی فشار عمودی یا افقی و نیز محافظت از ساختمان با استفاده از شناسایی از اثر انگشت. حس گرهای موجود برروی لت های درب حرکت آرام اشخاص و موانع را به خوبی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک سرعت حرکت درب را تنظیم می کند.

برای اینکه نیاز شما برای نظارت و بازرسی بر روی اشخاص که وارد ساختمان می شوند را تأمین کند می توان علائم تأیید شونده توسط درب یا یا کلید یا دیگر سیستم های تعیین هویت در شناسایی اشخاص به کار برد.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان ؛ شرایط اضطراری

سیستم باز کردن درب در شرایط اضطراری به صورت مکانیکی یعنی سیستم  break out system  بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز می کند و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود.

درب شیشه ای گردان اتوماتیک

درب گردان اتوماتیک

انواع درب های شیشه ای گردان

درب های شیشه ای گردان که با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند. درب شیشه ای گردان اتوماتیک که وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند. و درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد و در اثر تشخیص حرکت اشخاص به وسیله حس گر ها به طور اتوماتیک حرکت می کند.

ساده ترین آن ها می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادار های حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.

نوع دیگری می تواند با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده شود این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی دادن و نمایاندن اهداف و نیات خخاص بسته و به خواست شما مورد استفاده قرار گیرد.

گاهی درب های  اتوماتیک شیشه ای گردان می توانند از ترکیب درب های گردان با درب های کشویی ( اسلایدی ) نیز ساخته شوند. بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوای یا شرایط عبور و مرور می باشد حق انتخاب داسته باشید.

این نوع از درب های اتوماتیک گردان برای جریان ترافیک بالا مانند هتل ها فرودگاه ها، بیمارستان ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای نیز در مکان هایی که چرخ خرید اثاثیه و وسایل بزرگ و یا صندلی چرخ دار استفاده می شود بسیار مناسب است.

طراحی منحصر به فرد آن ها بیشترین فضای خالی ممکن در باز شدن درب جهت فرار کردن در موارد اضطراری و یا اجازه عبور وسایل بزرگ مانند تجهیزات و ماشین های شستشو و ماشین ها را نیز فراهم می کند.

نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای گردان نیز وجود دارد که شامل ۲ درب گردان است که به وسیله یک درگاه به هم متصل شده اند؛ هر یک از این درب‌های دو قلو شامل دو لت می باشد که لت‌های یک درب با لت های درب دیگری در نحوه چرخش خود طوری با هم هماهنگ شده اند که با اندازه ۹۰ درجه در خلاف جهت یکدیگر بچرخند.

این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین درب های گردان می باشد بر حسب انرژی که مصرف می کند و نیز بر حسب انرژی ای که ذخیره می کند.چیدمان دو لت در هر یک از درب های دو قلو این امکان را ایجاد می کند که درب حول یک محور مستقیم بچرخد. این سیستم به آسانی برای مواردی که اشخاص از چرخ خرید صندلی چرح دار و یا اسیای بزرگ دیگر استفاده می کنند به کار می رود و نیز برای فرودگاه ها ایستگاه های قطار و مترو  و بیمارستان ها و سوپر مارکت های زنجیره ای و مراکز خرید به خوبی قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *