مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

بهترین تیغه کرکره ای برای مناطق مرطوب + لینک خرید

بهترین کرکره برقی برای مناطق شرجی

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هوا شرجی و مرطوب است باید در انتخاب جنس مناسب برای تیغه های کرکره برقی دقت کنید. برخی از محصولاتی که در بازار وجود دارند در مقابل رطوبت زیاد آسیب پذیر هستند و اگر از آن ها در آب و هوای شرجی استفاده کنید، عمری کوتاه دارند. حال سؤال اینجاست که بهترین کرکره برقی برای مناطق شرجی کدام است؟

شما می توانید موتور کرکره برقی را از هر مدل که می خواهید انتخاب کنید اما برای انتخاب جنس تیغه با محدودیت هایی روبرو هستید. پس اگر می خواهید کرکره برقی شما دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید با بهترین تیغه کرکره ای برای مناطق مرطوب آشنا شوید. ما در این مطلب شما را به صورت کامل برای انتخاب جنس تیغه راهنمایی می کنیم.

برای اطلاع از 👈لیست قیمت کرکره برقی👉 کلیک کنید.

کدام تیغه کرکره را برای مناطق شرجی و مرطوب انتخاب کنیم؟

کدام تیغه کرکره را برای مناطق شرجی و مرطوب انتخاب کنیم؟

به هیچ عنوان به سراغ خرید تیغه کرکره فولادی نروید، این تیغه ها در مقابل رطوبت مقاومت چندانی ندارند و برای جا به جا کردن آن ها تنها باید از موتور ساید که گران قیمت است استفاده نمود. تیغه های گالوانیزه نیز با وجود روکشی که دارند در درازمدت و در مجاورت رطوبت دچار خوردگی و اکسایش می شوند. شما می توانید مقاله 👈 بهترین برند تیغه کرکره برقی 👉 را مطالعه کنید تا با مزایا و معایب هر یک از این تیغه ها آشنا شوید.

تیغه های پلی کربنات را می توان در مناطق شرجی و مرطوب به کار برد؛ اما اگر در شهر شما باران زیاد می بارد این تیغه ها را به شما توصیه نمی کنیم. پلی کربنات لکه های ناشی از آب و رطوبت را نشان می دهد و پس از مدتی زیبایی خود را از دست خواهد داد. پس بهترین کرکره برقی برای مناطق شرجی کدام است؟

بهترین تیغه کرکره ای برای مناطق مرطوب، تیغه های آلومینیومی است. این فلز مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و به هیچ عنوان زنگ نمی زند. برای آن که طول عمر کرکره برقی خود را در مناطق شرجی افزایش دهید بهتر است ریل کرکره را نیز آلومینیومی انتخاب کنید بدین ترتیب درب کرکره برقی شما عمری طولانی خواهد داشت.

مطالعه مقاله 👈 باز کردن کرکره برقی بدون ریموت 👉 را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایای استفاده از تیغه کرکره آلومینیومی

مزایای استفاده از تیغه کرکره آلومینیومی

تیغه های آلومینیومی بهترین انتخاب برای مناطق شرجی و مرطوب هستند و اگر آن ها را برای نصب و اجرای درب کرکره برقی انتخاب کنید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • تیغه آلومینیومی هرگز زنگ نمی زند به همین دلیل به عنوان بهترین کرکره برقی برای مناطق شرجی شناخته می شود.
  • وزن این تیغه بسیار کم است و می توان از هر موتوری برای باز و بسته کردن آن استفاده نمود.
  • این تیغه ها با کمترین میزان سروصدا باز و بسته می شوند.
  • وزن کم تیغه باعث افزایش طول عمر مفید موتور کرکره برقی می شود.
  • این تیغه ها کاملاً ضد سرقت هستند.
  • تیغه های آلومینیومی خرابی کمتری دارند و تعمیر آن ها راحت تر است.
  • این نوع تیغه انتخابی مقرون به صرفه است زیرا عمری طولانی دارد.
  • ظاهر تیغه های آلومینیومی بسیار زیبا است و می توان آن را در رنگ بندی متنوع خریداری نمود.

بهترین تیغه کرکره برای مناطق مرطوب

نتیجه گیری بهترین تیغه کرکره برقی برای مناطق شرجی

اگر به دنبال خرید بهترین تیغه کرکره ای برای مناطق مرطوب هستید ما به شما خرید تیغه های آلومینیومی را توصیه می کنیم. این تیغه ها در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. وزن کم، عدم ایجاد آلودگی صوتی، ضد سرقت بودن، خرابی کمتر، تعمیر آسان، قیمت مقرون به صرفه و ظاهر زیبا از دیگر مزایای خرید این نوع تیغه است.

برای خرید بهترین کرکره برقی برای مناطق شرجی می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی جنرال در در تماس باشید. ما در این مجموعه بهترین تیغه ها، موتور و یراق آلات نصب کرکره برقی را به مشتریان خود عرضه می کنیم. محصولات جنرال در توسط بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی ساخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *