مقالات آموزشی, همه چیز راجع به کرکره برقی

رنگ بندی تیغه های کرکره برقی آکزر اراک (بهترین نوع رنگ)

رنگبندی تیغه کرکره برقی اکزر اراک

رنگ بندی تیغه های کرکره برقی آکزر اراک

تیغه های کرکره برقی آکزر اراک در 12 رنگ متفاوت تولید و به باز ر عرضه میشود که پر مخاطب ترین و پر اقبال ترین رنگ در بین مصرف کنندگان سفید می باشد همچنان که مابقی رنگ ها چه به صورت تک رنگ و یا به صورت رنگ های ترکیبی معمولا به درخواست مشتری و با سفارش قبلی می باشد. اگر بخواهیم به صورت اجمالی این رنگها را از 1 تا 5 مطابق با سفارشات مشتری لیست کنیم به این صورت می باشد:

1 سفید 2 کرم 3 مشکی 4 طوسی 5 قهوه ای

انواع روش های رنگ کردن تیغه کرکره برقی

برای رنگ کردن تیغه کرکره برقی از رنگ های مایع و رنگ های پودری استفاده می شود که در این بین رنگ های پودری ماندگاری و کارایی بیشتری دارند. رنگ های الکترواستاتیک پودری هستند. این نوع رنگ مقاومت بسیار بالایی دارد که تا حد زیادی از ضربه و خراش جلوگیری می کد، فرسودگی کمتری داشته و سال های زیادی دوام می آورد. بنابراین جز بهترین رنگ ها برای کرکره برقی می باشد.

انواع کد رنگ تیغه کرکره برقی اکزر (کالیته کامل رنگ)

تیغه کرکره برقی اکزر اراک تنوع رنگی و طرحی  بالایی دارد که نظر هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. تیغه اکزراراک در 12 رنگ به بازار عرضه می شود که عبارت اند از سفید, کرم , قرمز, آبی، مشکی, قهوه ای, نارنجی, زرشکی, زرد, سبز, سورمه ای و قهوه ای. در بین این رنگ ها  سفید طرفداران بیشتری دارد.

رنگبندی تیغه کرکره برقی اکرول و جگوار

تیغه های کرکره برقی اکرول در رنگ سفید طرفداران بیشتری دارد. اما این تیغه ها هم مانند تیغه های کرکره برقی اکرول در رنگ های سفید و کرم به بازار عرضه می شوند. تیغه های کرکره برقی جگوار نیزبه رنگ سفید تولید و به بازار عرضه می شود.

ویژگی تیغه کرکره برقی اکزر

در تیغه های کرکره برقی اکزر از رنگ های الکترواستاتیک استفاده شده است که همین باعث می شود یون های رنگ کاملا با یون های تیغه مخلوط شود و یک لایه عایق قوی ایجاد کند که خاصیت ضد خش برای تیغه به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های تیغه های کرکره برقی اکزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بی صدا بودن
  2. حفاظت در برابر ضربه و خش
  3. مقاومت در برابر سرما و گرما
  4. تنوع در رنگ
  5. تنوع در طرح و…

انواع طرح بندی تیغه اکزر اراک (طرح های چشم نواز با تنوع بالا)

تیغه کرکره برقی اکزر را می توان در طرح های مختلف سفارش داد.

طرح بندی تیغه های اکزر شامل:

  • انواع طرح های راش
  • انواع طرح هاس چوب
  • انواع طرح های سنگی است

انواع تیغه کرکره برقی (تفاوت جنس و قیمت)

تیغه های کرکره برقی انواع گوناگونی دارند که در طرح های مختلف بسته به جنس آن قیمت متفاوتی نیز دارند. برای مثال قیمت تیغه کرکره برقی آلومینیوم نسبت به تیغه کرکره برقی فولادی ارزان تر هست و همچنین تیغه کرکره برقی پلی کربنات (شیشه ای) به دلیل متریال بهتر به کار رفته در آن قیمت بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارد. به طور کلی تیغه کرکره برقی آلومینیومی با توجه به کیفیت خوبی که دارد مقرون به صرفه نیز هست.

انواع تیغه های کرکره برقی شامل:

  • تیغه کرکره برقی فولادی
  • تیغه کرکره برقی آلومینیومی
  • تیغه کرکره برقی پلی کربنات (شیشه‌ای)
  • کرکره برقی رول گیتر
  • تیغه کرکره برقی گالوانیزه

برای مشاهده مجموعه کامل تیغه های کرکره برقی و لیست قیمت آنها اینجا کلیک کنید  لیست قیمت موتور کرکره برقی

سوالات متداول

تیغه کرکره برقی بهتر است چه رنگی باشد؟

رنگ های الکترواستاتیک برای تیغه های کرکره برقی بسیار مناسب است زیرا این رنگ ها پوشش بسیار بالایی دارند، طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شوند، محکم و با دوام هستند، عمر طولانی دارند، رنگ آمیزی آنها سریع و راحت است، همچنین برای سطوح رسانا قابل استفاده هستند و در کنار تمام مزایایی که دارند مقرون به صرفه نیز هستند.

گارانتی رنگ های تیغه کرکره برقی

شرکت جنرال در رنگ تیغه های کرکره برقی تولیدی خود را به مدت 10 سال گارانتی می کند تا خیال شما را از یک انتخاب درست و اصولی راحت کند

جمع بندی

شما می توانید متناسب با فضای مورد نظر خود رنگ و طرح دلخواه تیغه کرکره برقی اکزر را سفارش دهید. برای آگاهی بیشتر کارشناسان ما در مجموعه جنرال در به شما کمک می کند  تا انتخاب هرچه بهتری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتراز طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

 

رنگ بندی تیغه کرکره آکزر

رنگ بندی تیغه کزکره برقی آکزر اراک | کالیته رنگ

 

شماره تماس : ۷ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۴

ارسال پیام از طریق سایت

سایت های مرتبط: سایت تیغه کرکره برقی  , وبلاگ درب اتوماتیک , وبلاگ کرکره برقی

لینک عضویت کانال ارتباطی ما : https://t.me/generaldoor

 

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.

دیدگاهی در مورد “رنگ بندی تیغه های کرکره برقی آکزر اراک (بهترین نوع رنگ)

  1. ناشناس گفت:

    بسیار زیبا

    1. superadmin گفت:

      Mamnon

  2. هاشمی گفت:

    عالی

    1. superadmin گفت:

      متشکر

  3. Ali_jojo@gmail.com گفت:

    عالی

    1. superadmin گفت:

      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *