همه چیز راجع به کرکره برقی, مقالات آموزشی

معرفی کامل تیغه کرکره برقی آکزر

تیغه کرکره برقی آکزر

معرفی تیغه کرکره برقی آکزر

تیغه کرکره برقی آکزر در میان تمام تولیدات مشابه همیشه در صدر جدول با کیفیت ترین ها و خوش‌نام ترین‌ها قرار دارد و بیشتر مشتریان و نصاب ها ترجیح می‌دهند که از تولیدات با کیفیت این برند استفاده کنند؛ از همین رو در این مقاله تصمیم گرفتیم که به معرفی تیغه کرکه برقی آکزر و نحوه ساخت این محصولات بپردازیم تا شما با دانش کافی و دیدی همه جانبه نسبت به خرید آن اقدا نمایید.

برای دیدن لیست قیمت کرکره برقی آکزر روی لینک کلیک کنید و لیست کامل محصولات به همراه قیمت روز آن هارا ببینید.کرکره های برقی دایما در معرض تغییرات آب و هوایی مانند گرمای شدید ، سرمای شدید ،باران و طوفان قرار دارند برای حفظ کرکره های خود در برابر این تغییرات باید از تیغه های آلومنیومی با کیفت و مواد درجه ۱ استفاده کرد . تیغه های آکزر اراک از بهترین مواد اولیه و استاندار تولید شده است در زیر به فرایند تولید تیغه آکزر اشاره می‌کنیم .

فرایند تولید تیغه کرکره برقی آکزر

پس از معرفی تیغه کرکه برقی آکزر  نویت به بررسی فرایند تولید تیغه کرکره برقی آکزر می رسد؛ از آن جایی که با جدیدترین متد دنیا هماهنگ است، ممکن است کمی پیچیده بنظر برسد؛ اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم که به ساده ترین روش ممکن نحوه ساخت آن را شرح و تفصیل دهیم.

معرفی تیغه کرکره برقی آکزر

تیغه کرکره برقی آکزر اراک در مشهد

واحد ریخته گری

واحد ریخته گری به دو کوره ۱۲ و ۱۵ تن ذوب آلومنیوم مجهز است و عمل ذوب آلومنیوم را انجام میدهد در حال حاضر این دستگاه از بهترین دستگاه های ایران بوده که به وسیله نیروی متخصص و مهندسین داخلی و تکنسین های شرکت های معتبر خارجی نصب گردیده است. این واحد توانایی تولید بیلت آلومینیوم ۳٫۵ تا ۱۶ اینچی به طول ۹ متر را دارا می باشد.

واحد قالب سازی

این بخش با دستگاهایی فوق العاده مجهز از قبیل ماشین فرز کاری ، ماشین دریل و ماشین تراش کاری و همچنین کوره پیشرفته نیتراسیون (ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم) قابلیت تولید و تعمیر کلیه قالب های پرس اکستروژن را دارد.

واحد پرس اکستوژن

در این بخش از ۳ دستگاه ۱۸۰۰ ، ۲۲۰۰ ، ۴۰۰۰ تن و میز اتوماتیک ۲۴ و ۳۶ متری استفاده میشود که توانایی تولید روزانه بالغ بر ۳۰ تن مقاطع ساختمانی ، صنعتی و پروفیل آلومنیوم تا عرض ۲۵۰ سانت و طول ۱۲ متر را دارد پروفیل های تولید شده میتواند سختی ۱۵ راکول را که استاندارد بین المللی است را تحمل نماید .

واحد آبکاری

این بخش مجهز به ۴ وان آبکاری است و از بهترین نوع مواد داخلی و خارجی که تا ضخامت ۱۵ میکرون را آبکاری میکند .

بخش رنگ پودری

این بخش به ۲ سیستم تمام اتوماتیک پاشش الکترواستاتیک و کوره پخت به طول ۲۶ و ۳۶ متر مباشد در این بخش از بهترین مواد خام استفاده می‌شود. (توانایی رنگ آمیزی حدود ۳۰ تن پروفیل در روز را دارد)

واحد دکورال

در این بخش طرح های بسیار زیبا و گوناگون مانند :راش ، طرح چوب ، طرح سنگ و… تولید میشود از دو سیستم دکورال فیلم و کاغذ بهره میگیریم و روزانه با توجه به سفارشات حدود ۴ تن تولید می‌گردد.

تیغه های تولید شده شرکت از بهترین مواد اولیه (بیلت ایرالکو یا بیلت های وارداتی شرکت دوبال امارات) تولید و پس از آبکاری و رنگ آمیزی به تاییده ناظران فنی خط میرسد و سپس توسط دستگاههای تمام اتومات طبق سفارش مشتری محترم لیبل بر روی آن نصب و آماده برش میشود ، بعد از این مرحله بسته بندی مخصوص و بارگیری می‌شوند.

رنگ بندی تیغه کرکره برقی آکزر

حال که با معرفی تیغه کرکه برقی آکزر بیشتر با محصولات تولید شده توسط این برند آشنا شدیم وقت آن است که راجع به نحوه رنگ آمیزی محصولات بحث کنیم. رنگ آمیزی تیغه های آکزر به صورت اتوماتیک و دقیق انجام میگیرد و از بهترین کیفیت برخوردار است شرکت جنرال دُر رنگ تیغه های خود را به مدت ۱۰ سال گارانتی میکند .

تیغه های کرکره برقی معمولا در رنگ سفید و کرم استفاده میشوند اما جای نگرانی نیست چون تیغه های آکزر در ۱۲ رنگ متفاوت که شامل (سفید ، قرمز ، آبی ، مشکی ، کرم ، قهوه ای ، نارنجی ، زرشکی ، زرد ، سبز ، سورمه ای ، نقره ای ) میباشد را در اختیار شما قرار میدهیم تا به صورت دلخواه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید .

معرفی تیغه کرکه برقی آکزر بخش سایز بندی

سایز مناسب تیغه کرکره برقی اکزر با توجه به اندازه دهنه درب مورد نظر شما انتخاب می‌شود؛ از همین رو در زیر سایز مناسب برای انواع درب ها را آورده ایم تا هوشمندانه تر انتخاب کنید.

معرفی تیغه کرکره برقی آکزر

تیغه کرکره برقی آکزر چگونه است

تیغه ۶۰ آکزر اراک

برای دهنه های کم عرض تا حدود ۳ متراستفاده می شود و از مزایای آن میتوان به صدای کمی که ایجاد می کند اشاره کرد.در این تیغه ها بدلبل عرض کمی که دارند از پل استفاده نمی‌شود. پل ها در تیغه اتصالات هستند که بین تیغه برای ایجاد استحکام بیشتر ایجاد شدند.

تیغه ۸۰ آکزر اراک

رایج ترین و پر استفاده ترین نوع تیغه می باشد و برای دهنه هایی با عرض و ارتفاع عادی تا ۶متر قابل نصب است.این تیغه ها دارای یک پل بوده و این می تواند استحکام تیغه را تا حد مناسبی افزایش دهد.

تیغه ۱۰۰ آکزر ارک

برای دهنه هایی با عرض بیشتر از شش متر مورد استفاده قرار می گیرد این تیغه دارای دو پل می باشد که به دلیل عرض زیاد ، تیغه دو پل در آن تعبیه دیده شده است.

تیغه های آکزر اراک تا ۹ متر طول موجود میباشند که بسته به سایز و درخواست مشتری قابلیت برش ونصب را دارند و با افتخار شرکت جنرال دُر لاستیک انتهایی ، کپس و مونتاژ را به صورت رایگان انجام میدهد.

مزایای تیغه های آکزر اراک

در معرفی تیغه کرکه برقی آکزر نویت به بررسی مزایا و دلایل برتری تیغه کرکره برقی آکزر نسبت به سایر رقبا می‌رسد. مزایا تیغه کرکره برقی آکزر عبارت اند از:

  • تیغه های آکزر اراک شرکت جنرال دُر سبب کاهش آلودگی صوتی و تلفات انرژی گرمایش و سرمایش می‌شود.
  • استفاده از تیغه های مرغوب آکزر اراک مقاومت بالا در برابر فرسایش را دارا میباشد و رنگ تیغه ها به مدت ۱۰ سال گرانتی است.
  • تیغه های آکزر اراک هیچ گونه محدودیتی در آب و هواهای مختلف ندارد و از خشک ترین تا مرطوب ترین مناطق کشور می توانید از آن استفاده کنید.
  • تیغه های آکزر به صورتی است که از ورود گرد وغبار جلوگیری می‌کند.
  • تیغه های آکزر اراک در برابر کارائی بالای آن بسیار مقرون به صرفه است.

نمایندگی برند آکزر اراک در مشهد

مجموعه جنرال دُر از سال ۱۳۸۸ به مدیریت جناب آقای مصطفی جلالی، با هدف رعایت اصول مشتری مداری و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و استاندارد، به همه همکاران و عموم مشتریان، وارد عرصه فروش و اجرای کرکره برقی شده است.

جنرال دُر در محیطی قرار گرفته که همواره از تشویق مشتریان دلگرم شده و آنها ما را به سمت توسعه و موفقیت بیشتر راهنمایی میکنند کارکنان ما افتخار میکنند و آماده اند تا در هر لحظه و بنا به ضرورتها به مشتریانشان خدمت کنند .
شرکت جنرال دُر با یاری خداوند و نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه درب های اتوماتیک و کرکره های برقی و با درک کامل نیاز مشتری توانسته است نمایندگی انحصاری تیغه های آکزر اراک را در اختیار بگیرد و به بزرگترین عرضه کننده تیغه و تمام متعلقات کرکره برقی در شرق کشور تبدیل شود.

شرکت جنرال دُر امیدوار است همکاران گرامی ما که در ایران عزیزمان اقدام به فروش تیغه های آکزر می نمایند نیز به اصل مشتری مداری پایبند باشند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۵ – ۰۵۱۳۲۷۶۰۴۷۶
لینک عضویت کانال ارتباطی ما :
https://t.me/generaldoor

author-avatar

درباره حسین کافی

اینجانب حسین کافی متخصص در زمینه کرکره برقی ، شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک فریم دار هستم و به عنوان مسئول تولید محتوا ، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر سایت جنرال در در این شرکت مشغول فعالیت می‌کنم.