فروشگاه جنرال دُر

شرکت جنرال در، یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ بزرگ آرسس آلومینیوم شرق، بنیان‌گذار و خالق برند آکزر، از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه درب‌های اتوماتیک آغاز کرد .

این مجموعه با مدیریت جناب آقای مصطفی جلالی و مهدی شعبانی با هدف رعایت اصول مشتری‌مداری، ارائه محصولات و خدمات باکیفیت به همکاران و مشتریان در زمینه تولید مقاطع آلومینیومی و تأمین تجهیزات درب اتوماتیک، شروع به فعالیت کرد .

هم‌اکنون این مجموعه به بزرگ‌ترین عرضه‌کننده و تامین کننده ی مقاطع آلومینیومی، به‌خصوص تیغه‌های رول آپ و متعلقات کرکره , انواع فریم های دربهای اتوماتیک شیشه ای و یراق آلات شیشه های سکوریت در شرق کشور تبدیل شده است .

با همراهی و حمایت مشتریان، جایگاه خاصی برای شرکت ایجاد نموده‌ایم که نه‌تنها در بازار داخلی مورد استقبال بوده؛ بلکه موجب تشویق و رضایت خریداران کشورهای منطقه قرار گرفته است .

ما همواره تلاش کرده‌ایم بهترین محصولات را به مشتریان عرضه کنیم. ازاین‌رو اقدام به راه‌اندازی خطوط پیشرفته تولید آلومینیوم کرده‌ایم و توانستیم به طیف وسیعی از نیازهای صنایع مختلف به مقاطع آلومینیومی پاسخ دهیم

لیست قیمت تیغه آکرول

عاملیت فروش جنرال دُر در ایران

شرکت جنرال در که محصولات خود را تحت برندهای مختلف با محوریت برند اصلی خود آکزر روانه ی بازار می کند , در کشور دارای عاملیت های فروش متعددی است که در شهرهای مختلف فعالیت می‌کنند. این عاملیت های فروش با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، نقش مهمی در توسعه و گسترش برند های این شرکت در کشور ایفا کرده‌اند

عاملیت های فروش جنرال دُر

دعوت به همکاری

شرکت جنرال در تولیدکننده و عرضه‌کننده برتر انواع محصولات درب های اتوماتیک در شرق کشور، از افراد و شرکتهای واجد شرایط جهت همکاری به عنوان عامل فروش محصولات این شرکت دعوت به عمل می‌آورد.

شرایط همکاری

داشتن کارگاه و دفتر کار مناسب جهت انبار و فروش مستقیم به مصرف‌کننده
علاقه‌مندی به کار در زمینه فروش و بازاریابی
دارای سابقه ی کاری مناسب در زمینه دربهای اتوماتیک

دارای نیروی های مجرب و کار ازموده

دارای تجهیزات و ماشین الات مناسب جهت برش و بسته بندی و اماده سازی محصولات

مزایا همکاری

همکاری با یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و تامین کننده ی مقاطع آلومینیومی و یراق الات درب های اتوماتیک در شرق کشور
بی نیاز شدن از تامین محصولات و یراق الات دربهای اتوماتیک با تنوع بسیار بالا از چندین مکان
امکان رشد و پیشرفت شغلی

اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده

روش همکاری

فعالیت و شروع همکاری با فرد متقاضی در ابتدا با سفارش چند دهانه درب شروع میشود تا زمینه آشنایی برای دو طرف باز و مناسبات برای هر دو طرف راستی آزمایی و چک شود .

در صورت رضایت طرفین، جهت عقد قرارداد هماهنگی های لازم انجام میشود.

موارد دیگر عاملیت فروش :

♦ داشتن سابقه فعالیت در زمینه درب های اتوماتیک

♦ داشتن مکانی مناسب جهت پخش و فروش درب برقی

♦ خرید مداوم و مستمر مطابق با قرارداد و توافق

♦ بازاریابی مستمر جهت رشد فروش محصولات

 

قیمت تیغه کرکره برقی

شرکت جنرال در، تولیدکننده و عرضه‌کننده برتر مقاطع آلومینیومی در شرق کشور