انواع شیشه سکوریت

شرکت جنرال دُر در راستای تحقق اهداف مشتری مداری خود و نیز جهت سهولت شما همکاران گرامی اقدام به عرضه انواع شیشه های سکوریت ، دوجداره ، لمینت و شیشه های پرینت شده مینماید.

در زیر توضیحات انواع شیشه جنرال دُر را مشاهده میکنید.

۱ .شیشه سکوریت

 

شیشه سکوریت از انواع شیشه شرکت جنرال دُر میباشد که در یک عملیات حرارتی بر روی شیشه های معمولی به دست می آید.

شرکت جنرال دُر به وسیله دستگاه های مدرن و تجهیزات پیشرفته روز دنیا فرآیند سکوریت شیشه را بر روی انواع شیشه های رنگی ، رفلیکتو ، شیشه های چاپ شده و شیشه های لعاب خورده انجام میدهد.

شیشه سکوریت های شرکت جنرال دُر بدون موج ، خط و خش و مطابق استاندارد های بین المللی تولید میشود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

ویژگی های شیشه سکوریت

اگر بخواهیم یک شیشه ساده با شیشه سکوریت را مقایسه کنیم باید بگوییم که حتی اگر ضخامت یکسان نیز داشته باشند بازهم شیشه سکوریت شده در مقابل شکستگی در شرایط یکسان با شیشه معمولی دوام بیشتری دارد بنابراین یکی از مهمترین ویژگی شیشه سکوریت مقاومت مکانیکی آن است که میتوان گفت مقاومت مکانیکی شیشه سکوریت شده تا پنج برابر بیشتر از یک شیشه معمولی میباشد.

در صورت شکستن شیشه های ساده یا فلوت به تکه هایی بسیار تیز تبدیل شده و بسیار خطرناک و برنده میباشد در حالی که شیشه های سکوریت شده در صورت شکستن به تکه های بسیار ریز و خرد شده تبدیل میشود که خطرناک نبوده و آسیب زیادی را وارد نمیکند.

 


۲ . شیشه لمینت

 

شیشه لمینت از انواع شیشه ایمنی میباشد که از قرار گرفتن چند شیشه روی هم تشکیل میشود در میان این شیشه ها لایه ای به نام PVB قرار دارد در فرایند سکوریت کردن شیشه این لایه به شیشه کاملا چسبیده و باعث استجکام شیشه میگردد.

شیشه لمینت در هنگام شکستن و پودر شدن از یکدیگر جدا نمیشود و به اطراف ریخته نمیشود بلکه لایه میانی آن باعث کشش و چسبندگی میشود این نوع شیشه ها در ارتفاعات بالای ساختمانها بسیار کارآمد میباشد.

ویژگی های شیشه لمینت

شیشه لمینت سه ویژگی عایق حرارت ، کاهش آلودگی صوتی و امنیت را به صورت یکجا در بردارند.

این شیشه ها از عبور اشعه مضر ماورا بنفش (UV) تا ۹۹ درصد جلوگیری میکند.

مانع از کاهش تدریجی رنگ پارچه‌ها، فرش‌ها و مبلمان توسط نور خورشید می‌شوند.

 

 


۳ . شیشه پرینت

 

شرکت جنرال دُر با استفاده  از بهترین تگنولوژی روز دنیا در زمینه چاپ برروی شیشه با استفاده از جوهر سرامیکی به عنوان اولین شرکت فعال در کشور در این زمینه میباشد. این محصولات پس از چاپ به نمونه هایی با کیفیت و ماندگاری مادام العمر بدل میشوند.

برخی از کاربردهای آن در حوزه های دکوراسیون داخلی ، ایجاد پارتیشن و فضای کاذب، نمای بیرونی ساختمان‌ها، استندها و تابلوهای تبلیغاتی، استخرها، هتل‌ها، سازه‌ها، فضاهای اداری و آموزشی، بازارها، هایپرمارکت‌ها و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

همه این ویژگی‌ها کارشناسان و مهندسین را بر آن داشته است تا از شیشه‌های چاپی به عنوان متریالی بسیار جذاب و چند منظوره در صنعت ساختمان استفاده نمایند.